ایمن‌سازی و اصلاح هندسی ۱۳ نقطه شهر در منطقه۸

شهردار منطقه ۸ از ایمن سازی و آرام سازی نقاط پرخطر ترافیکی شرق تهران در قالب اصلاح هندسی خبرداد و گفت: در پنج ماهه نخست سال، ۱۳ آدرس در قالب پروژه‌های توسعه محله ای انجام شده است که این رقم در دوازده ماه سال گذشته ، ۲۶ آدرس بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، فاطمه تنهایی از اصلاح هندسی ، ایمن سازی و آرام سازی ۸ آدرس دیگر در شرق تهران خبرداد و گفت: این تعداد تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۰ آدرس می رسد.

تنهایی با بیان اینکه در حال حاضر در پروژه های کوچک مقیاسی که شامل اصلاح هندسی می شود علاوه بر ایمن سازی ، آرام سازی نیز صورت می گیرد، گفت: در سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ مترمربع اصلاح هندسی انجام شده بود که این رقم در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به ۸۵۰ متر مربع رسیده است.

او افزود: این پروژه ها شامل ایمن سازی و تثبیت جان پناه های ایمنی عابر پیاده در خیابان های شهید بختیاری ، مسیل گلشن دوست ، میدان امام رضا ، میدان ۲۱خیابان شهید کمیجانی و خیابان شهید نوروزی فر و ... است.

به گفته شهردار منطقه هشت در این مدت مدیریت شهری منطقه نسبت به احداث سکوها و مسقف کردن  پایانه تاکسیرانی چهار راه تهرانپارس نیز اقدام شده است . 

بر اساس این گزارش پروژه های یاد شده تاثیر به سزایی در کاهش تصافات و افزایش ایمنی عابرین پیاده و سواره داشته است.

انتهای پیام 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 26221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =