تعیین مناطق معین جهت افزایش خدمات مناطق شهرداری تهران در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)

حسین نظری، رییس کمیته ساماندهی و هماهنگی پایانه مرزی ستاد برگزاری اربعین حسینی(ع) و معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی ارائه شده در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب مرزها و شهرهای کربلا و نجف بازدید کرد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با عنایت به ابلاغیه وزیر کشور، مجوز شورای اسلامی شهر تهران، دستور شهردار تهران و با وظایف و ماموریت های تعریف شده از طرف ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) پشتیبانی مرزهای داخلی ایران به مناطق ۱، ۳، ۵، ۱۱ و ۲۲ و پشتیبانی مرز و شهری های عراق به مناطق ۲، ۱۰، ۱۳، ۱۷، ۲۱، اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری و شرکت پیام رسا واگذار شده است. 

در بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از مواکب مرزها، جهت تسهیل و سرعت خدمات به زائرین مناطق ۴، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۴ و ۱۵ نیز به عنوان معین دیگر مناطق به مرزهای چهارگانه کشور اعزام شدند.

این بازدید که در طول ۳ شبانه روز انجام شد، خدمات رسانی، بررسی امکانات و تجهیزات ارسالی، شرایط و محل اسکان نیروهای اعزامی شهرداری در مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و زرباطیه و همچنین موکب های شهرهای کربلا و نجف بررسی و موارد مورد نیاز تسهیل شد.

همچنین با بررسی شرایط تهویه و تجهیزات مورد نیاز سرمایش، دستورات لازم جهت تامین این دستگاه ها در مرزهای ایران و شهرهای کشور عراق داده شد تا با تسهیل شرایط اقامتی کارگران، ارائه خدمات به زائرین به خوبی انجام شود.

گفتنی است، معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی و سازمان های بسیج، پسماند و بهشت زهرا(س) و مناطق ۲۲ گانه با تلاش جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و ارائه خدمات شایسته به زائرین تا پایان شهریور در مرزهای چهارگانه و شهرهای عراق حضور دارند.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 26262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =