عملیات اجرایی ساخت مساجد حجت (عج) و آدینه آغاز شد

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسجد آدینه از منطقه ۱۴ تحویل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شده است، گفت: عملیات اجرایی مسجد آدینه  و همچنین مسجد حجت (عج) آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مویدی با اشاره به اینکه مسجدآدینه پس از تحویل گرفتن از منطقه ۱۴ جهت آغاز و انجام عملیات اجرایی به پیمانکار تحویل داده شده است، بیان داشت: در طرح ساخت بزرگراه امام علی (ع) ساختمان قدیمی مسجد آدینه تخریب شده بود، به همین دلیل و با توجه به قرارگیری در بافت فرسوده منطقه ۱۴ احداث مسجد جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسجد حضرت حجت (عج) با توجه به قرارگیری در طرح ساخت بزرگراه امام علی (ع) و بافت فرسوده منطقه ۱۵ تخریب شده بود. به همین دلیل احداث مسجد جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب که مسجد حضرت حجت (عج) در ۵ طبقه با زیربنای ۴۳۵۰ متر مربع است، گفت:مسجد آدینه نیز دارای ۴ طبقه و زیربنای ۳ هزار متر مربع است.

گفتنی است؛ پس از اجرای گودبرداری و فونداسیون که از قبل انجام شده است ، ادامه فونداسیون و قسمت دوم اسکلت بتنی مسجد حجت و همچنین اجرای اسکلت فولادی مسجد آدینه و دیوارهای حائل نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 26263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =