بهبود کیفی و کمی فضای سبز مدارس منطقه۱۳ در آستانه مهر ۱۴۰۱

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر از ۱۵ شهریور، از بهبود کیفیت و کمیت فضای سبز مدارس منطقه ۱۳ و تداوم این طرح تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش شهر ‌ و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی رسیدگی به فضای سبز مدارس را یکی از اقدامات اجرایی مهم در حوزه فضای سبز شهری با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس دانست و افزود: در این راستا اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به فعالیت هایی همچون کاشت نهال، درختچه، گلکاری، هرس و همچنین بازپیرایی و ترمیم فضای سبز داخل و پیرامون مدارس کرده است.
او به رویکرد منطقه در جلب مشارکت دانش آموزان در حفظ و توسعه فضای سبز اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان مرکز تحقیقات فضای سبز منطقه ۱۳، اصول کاشت دانه و نگهداری گل و گیاه را به دانش آموزان آموزش می دهند.
شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: طرح استقبال از مهر و اقدامات اجرایی در این راستا از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و خدمت رسانی به بهبود کیفی و کمی فضای سبز مدارس تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.
او ابراز امیدواری کرد: مجموعه شهرداری منطقه۱۳ با اجرای طرح استقبال از مهر، فضای با نشاط و دلنشینی برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ ایجاد کند.

انتهای پیام 

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 26271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =