تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای فرهنگی و خدمات شهری شهرداری در کاظمین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش شبانه‌روزی ۱۱۰ نفر از نیروهای فرهنگی و خدمات شهری شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در شهر کاظمین خبر داد.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از فعالیت های شهرداری تهران در حرمین کاظمین، ضمن تقدیر از خدمات نیروهای شهرداری تهران در مرقدهای منور در راستای خدمت به زوار اباعبدالله (ع) در آئین اربعین، اظهار کرد: حدود ۱۱۰ نفر از دوستان و همکاران ما از مجموعه‌های خدمات شهری و فرهنگی در این محل از مناطق ۱۶ و ۱۹ حضور داشتند. 

وی افزود: این تیم به طور خستگی ناپذیر و بی‌وقفه مشغول خدمت رسانی بوده و ارتباط خوبی نیز با عتبه مقدس امامین کاظمین(ع) ایجاد شده است که می‌توان از آن در مراسم سال بعد نیز بهره برد. این اتفاق خوشایندی است که تاکنون در تمامی بازدیدها از جمله نجف اشرف، سامرا و در این محل شاهد آن بوده‌ایم. 

سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در پایان بار دیگر تاکید کرد: همکاران ما خالصانه با وجود کمترین امکانات و اسباب مورد نیاز انجام وظیفه می‌کنند. نکته اصلی سیل خروشان مردم است که در اینجا حضور یافتند و امیدواریم که این حضور برای همکاران زحمتکش ما مایه برکت باشد.

انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 26332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =