نقشه راهپیمایی اربعین در دسترس زائران قرار گرفت

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در راهپیمایی عزاداران اربعین حسینی که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود،گفت: زائران می‌توانند با مراجعه به نقشه پیاده روی اربعین حسینی تهران از خدمات ارائه شده در مسیر مطلع شوند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در راهپیمایی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی که هر سال در روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: برای سهولت دسترسی زائران به امکانات و خدمات ارائه شده در مسیر راهپیمایی اربعین، وب اپلیکیشن راه‌اندازی شده است و زائران می توانند با مراجعه به آدرس map.farhangsara.ir از خدمات آن استفاده کنند.

به گفته فاطمیان‌پور، اگر به جای این وب اپلیکیشن، اپلیکیشن راه‌اندازی می‌شد، ممکن بود تلفن همراه زائرانی که از سیستم عامل ios  برخوردار است، با مشکل روبه‌رو شود. به همین دلیل، با این وب اپلیکیشن تمامی تلفن‌های همراه می‌توانند خدمات موجود را در طول مسیر دریافت کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: زائران می‌توانند با ورود به این وب اپلیکیشن از جانمایی موکب‌ها، پارکینگ‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، اورژانس، مدارس، مراکز درمانی و ... مطلع شوند. همچنین، مسیر راهپیمایی از مکانی که زائر پیاده‌روی را آغاز می‌کند تا مقصد قابل نمایش است.

وی اضافه کرد: اگر زائران در طول مسیر هرگونه سوال درباره خدمات ارائه شده دارند، می‌توانند با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند و با اعلام موقعیت، از خدمات در طول مسیر آگاه شوند. با برنامه نشان هم هماهنگی‌هایی شده تا زائران اگر اطلاعاتی درباره بازگشت مسیر، پارکینگ، مترو، اتوبوس، اورژانس و موکب دارند، بتوانند اطلاعات این خدمات را از برنامه نشان دریافت کنند.

پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر تهران از ساعت ۷ صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.

انتهای پیام 

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 26352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =