بازپیرایی و بازسازی بیش از ۳ هزار متر از فضای سبز مراکز آموزشی منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای عملیات بازپیرایی و بازسازی ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع  از عرصه فضای سبز در نواحی پنجگانه این منطقه در طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص بازپیرایی و بازسازی فضای سبز مدارس گفت: این اقدامات به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان بویژه دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در طرح استقبال از مهر در حال انجام است.
او با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۱۳۷ اصله درخت رسیدگی می شود تصریح کرد: عملیات به زراعی، نظافت، جمع آوری نخاله، حذف تنه چوش پاجوش، کندوکوب، بازدید ازگلدان ها کوددهی، حذف علف هرز، نظافت و ترمیم تشتک از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر به همت اداره فضای سبز منطقه در مدارس اطهر، شهید رابعی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید سالاری، شهید امامی، عدالت، هیدوخت، شهید موسوی و شهید عمار یاسر به اجرا درمی آید.
به گفته این مسئول اقدامات اداره فضای سبز منطقه در راستای بازپیرایی فضای سبز مدارس تا پایان اجرای طرح در سایر مدارس منطقه ادامه خواهد داشت.
سرپرست شهرداری منطقه رسیدگی به گیاهان آپارتمانی داخل مدارس، بررسی آفات و بیماری های فضای سبز مدارس، اهدای گلدان به کلاس اولی ها در جشن شکوفه ها، آموزش و مشاوره نگهداری، تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز به کارکنان مدارس از اقدامات کلینیک تحقیقات و مشاوره فضای سبز در بازگشایی مدارس است.
انتهای پیام

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 26372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =