آغاز فاز عملیات عمرانی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه ۱۹ 

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به اجرای طرح حمایت از مدارس در چهار محور عمرانی، تجهیزی، برنامه ای و مناسب سازی مدارس دخترانه گفت: فاز عملیات عمرانی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس این منطقه همزمان با طرح استقبال از مهر آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره عملیات عمرانی طرح حمایت از مدارس گفت: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس مناطق شهر تهران و همچنین برگزاری جلسه و انعقاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری  و آموزش و پرورش منطقه، لیست مدارسی که نیاز به خدمات عمرانی، منطبق با ۳۵ درصد از اعتبار ابلاغیه طرح حمایت از مدارس داشتند از طریق آموزش و پرورش منطقه ۱۹ به شهرداری اعلام شد.  
او اظهار داشت: نظر به بازدیدهای کارشناسی انجام گرفته مقرر شد ۵۶۰۰ متر رنگ آمیزی داخلی در مدارس جهاد، شهادت، شهید ذوالفقاری، شهید سعیدی، شهید زمانی، شهید نواب‌صفوی و سه هزار متر مربع عملیات ایزوگام  برای مدارس حجاب، نوتاش و ایمان اجرا شود.
به گفته این مسئول سایر سرفصل های تفاهم نامه فی مابین شهرداری منطقه ۱۹ و آموزش و پرورش منطقه در قالب تجهیز مدارس و مناسب سازی مدارس دخترانه و فعالیت های برنامه ای در دستور کار اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی  قرار دارد که در مهر ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

انتهای پیام

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 26389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =