رفع تصرف از یکی از پروژه‌های بزرگ پایتخت

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ یکی از بزرگ‌ترین پروژه های تجاری و مسکونی پایتخت پس از ۱۰ سال رفع تصرف و به چرخه دارایی های شهرداری تهران بازگردانده شد.

به گزارش شهر، مهدی شریفیان اظهار داشت: با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ یکی از بزرگ‌ترین پروژه های تجاری و مسکونی پایتخت  پس از ۱۰ سال رفع تصرف و به چرخه دارایی های شهرداری تهران بازگردانده شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: این پروژه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در خیابان شهید رجایی جنوب محدوده منطقه ۲۰ واقع شده است که با اخذ دستور از مراجع قضایی و به همراه نیروهای انتظامی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این پروژه افزود: ارزش پروژه تجاری و مسکونی خلیج فارس حدود ۸ هزار میلیارد ریال برآورد شده است که با رفع تصرف آن و بازگشت به چرخه دارایی و اموال شهرداری تهران اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهد خورد.

شریفیان با اشاره به تاکیدات دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور پیرامون برخورد با متخلفان و جلوگیری از تخلفات ادامه داد: این سازمان به دنبال صیانت از اموال شهرداری تهران بوده و در این راستا با حمایت دستگاه های نظارتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 26410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =