آغاز پروژه اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل‌های روگذر

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در راستای پیگیری های مدیریت شهری منطقه ۱۷ و حمایت ها و تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تجهیز کارگاه پروژه اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر، شروع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی درخصوص پروژه اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸، گفت: تجهیز کارگاه پروژه اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر با حمایت ها، دستور و تاکیدات  معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آغاز شد.

شنگی افزود: احداث پل های روگذر این پروژه از روی بزرگراه آیت الله سعیدی در محل تقاطع آن با خط راه آهن تهران-اهواز عملیاتی می شود، از همین رو عملیات تجهیز کارگاه این پروژه در بزرگراه آیت الله سعیدی، تقاطع خیابان فرخنده در حال اجرا است. خیابان فرخنده در منطقه ۱۷ از طریق پل روگذر به منطقه ۱۸ متصل می شود.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین مطالبات مردمی شهروندان منطقه۱۷ در سال های گذشته بوده که در نظارت دوره ای قرار خدمت شهردار محترم تهران و مدیران ارشد شهرداری از منطقه ۱۷ بر اجرا و عملیاتی شدن این پروژه تاکید داشتند.

شنگی تصریح کرد: این دسترسی، خیابان های واقع در طرفین حریم خط راه آهن تهران_اهواز را در دو منطقه به خیابان های متناظر، متصل خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: معابر مورد نظر شامل خیابان های فرخنده در منطقه ۱۷ و متناظر آن خیابان مهر در منطقه ۱۸ در شمال خط راه آهن، همچنین خیابان برادران شهید متین و خیابان شهید زقر در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در جنوب حریم خط راه آهن تهران_اهواز است.

شنگی گفت: در پی اجرای این پروژه، شهروندان دو منطقه ۱۷ و ۱۸ امکان دسترسی ایمن به منطقه همسایه خود را به صورت سواره رو و پیاده رو خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: از مزایای دیگر این پروژه دسترسی سریع و ایمن شهروندان منطقه ۱۷ به امامزاده زید(س) در منطقه ۱۸ است. همچنین طول دسترسی ها بین دو منطقه، به طور متنابهی کاهش خواهد یافت. در همین راستا شهروندان دو منطقه از خدمات رفاهی_ اجتماعی و نظایر آن که در منطقه مجاور قرار گرفته، بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 26432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =