اجرای ۳۸ هزار متر خط‌کشی معابر و ۷ هزار تن آسفالت‌ریزی طی یک هفته در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای ۳۸ هزار متر طول خط کشی معابر و ۷۰۰۰ تن آسفالت ریزی و اجرای کامل اقدامات طرح راه خدمت طی یک هفته گذشته در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ،سید محمد موسوی از ۳۸ هزار متر طول خط کشی معابر و ۷۰۰۰ تن آسفالت ریزی در طرح راه خدمت خبر داد و گفت: اقدامات هر سه معاونت فنی و  عمران، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری و زیباسازی  به صورت ‌کامل در سطح نواحی چهارگانه در طرح راه خدمت اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره اقدامات معاونت فنی و عمران این منطقه در طرح راه خدمت تصریح کرد : ۷۰۰۰ تن آسفالت در خیابان های سطح نواحی استفاده شد که این میزان شامل اسفالت مکانیزه، روکش دستی و لکه گیری است. 

موسوی در ادامه به خط کشی محوری و عابر پیاده از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و عنوان کرد: ۳۸ هزار متر طول کشی محوری و عابر پیاده در این طرح پیاده سازی شده است. به علاوه تعویض سقف پناه ، شست و شوی ایستگاه ها و تعویض و تعمیر چراغ های راهنمایی رانندگی نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی همچنین با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست در این طرح افزود : مجموعا ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر رفت و روب شده اند. به علاوه ۱۷ هزار متر مربع کندوکوب و علف کشی در بخش بازپیرایی فضای سبز و رنگ امیزی المان ها و مبلمان شهری در بخش زیباسازی منظر شهری صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان از اقدامات تمامی معاونت ها طی یک هفته گذشته در طرح راه خدمت تقدیر و  قدردانی کرد .

انتهای پیام 

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 26435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =