آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح توسط شهرداری منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با ارائه خدمات شهری ویژه خبر داد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این منطقه همه ساله افتخار میزبانی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح را دارد افزود: به همین منظور حوزه خدمات شهری اقدام به پاکسازی مسیرهای منتهی به جایگاه رژه در ورودی ها و خروجی ها و بزرگراه های خلیج فارس، شهید هاشمی  بلوار علامه عسگر  و محور باقر شهر  کرده است. همچنین نسبت به تسطیح با گریدر، علف زنی زمین های بایر و حاشیه جایگاه، جمع آوری و انتقال بیش از ۵۰ کامیون خاک و نخاله و ضایعات از مسیرها و اراضی حاشیه‌ جایگاه اقدام شده است.
وی افزود: ضمن اینکه پیش بینی می شود در بزرگراه های علامه عسگر، شهید هاشمی، رفیوژ باقرشهر، خلیج فارس، ضلع شمال حرم مطهر و قطعات فضای سبز مسیر و اطراف جایگاه رژه آبیاری تانکری و شیلنگی، نظافت و نخاله کشی ۱۱۰هزار مترمربع، اصلاح تشتک هزارو ۷۵۰ اصله درخت و ۵ هزار شاخه گل برای گل آرایی جایگاه مراسم انجام شود.
به گفته این مسئول برای زیبایی نمای معابر منتهی به مراسم رنگ آمیزی جداول، نیوجرسی، المان های شهری و استفاده از مواد پوشاننده در زیرگذر و جان پناه ها  به مساحت ۴ هزارو ۵۰۰ متر مربع از دیگر اقدامات در راستای آماده سازی این مراسم بوده است.
فرهادی با اشاره به محصور کردن جنگل کاری های اطراف جایگاه رژه گفت: در این خصوص نسبت به فنس کشی ۶۰۰ مترطول اقدام و ۱۰ کامیون شن و ۲۵۰ عددگونی کنفی برای ایجاد امنیت مراسم در این محدوده قرار می گیرد.
سرپرست شهرداری منطقه درخصوص سایر اقدامات به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد از جمله ۳۰ رول نوار خطر، نصب ۶ چراغ سولار و ده بشکه، خط کشی به طول هزارو ۴۰۰ مترروبروی حرم مسیر رژه، مرمت و بازسازی گاردریل بزرگراه ها به طول ۹۵۰ متر، مرمت جداول بلوار باقر شهر، دوربرگردان علامه عسگری و بزرگراه شهید هاشمی، نصب بنرهای جهت نما، اطلاع رسانی برای هدایت خودرو ها و کنترل ترافیک در روز برگزاری مراسم و پخش۷۰۰ تن آسفالت در جایگاه، بزرگراه شهید هاشمی، بلوار یادگار امام و  علامه عسگری خبر داد.
انتهای پیام 

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 26479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =