بازار گل‌ در منطقه ۲۲ احداث می‌شود

شهردار منطقه ۲۲ از راه اندازی بازار گل در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نظر داریم محیطی را به بازار گل در این منطقه اختصاص دهیم.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی به همراه سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و سایر مدیران از سطح این منطقه بازدید کردند و به موضوع ایجاد بازار گل در این منطقه پهناور پرداختند.

محمدی در این بازدید گفت: مدیریت شهری منطقه این آمادگی را دارد تا برای بازار گل و گیاه با مشارکت شرکت ساماندهی و بخش خصوصی محیطی فراهم شود.

وی افزود: بازار گل در این منطقه پهناور در حال حاضر وجود ندارد و ساکنان منطقه برای مراجعه به بازار گل باید به مناطق دیگر مراجعه کنند که راه اندازی این مجموعه موجب کاهش تردد شهروندان خواهد شد.

بیگی در این بازدید گفت: برای فراهم کردن محیط  بازار گل حتما باید نظر کارشناسان و نظر اتحادیه را جویا شد تا کسب و کار گل فروشی مهیا شود.

وی افزود: منطقه ۲۲ جدیدترین منطقه شهر تهران است، به همین منظور شرکت ساماندهی در نظر دارد طرح های جدید خود را در این منطقه به عنوان پایلوت به اجرا در آورد.

انتهای پیام

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 26494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =