خط‌کشی ۷۰ کیلومتر از معابر منطقه۲۲ در آستانه سال تحصیلی جدید

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح رنگ آمیزی خط کشی معابر این محدوده شهر تهران خبر داد و گفت: معابر اصلی منطقه ۲۲ بیش از ۷۰ کیلومتر مساحت دارد که این عملیات در قالب طرح استقبال از مهر به اجرا در آمده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: به دلیل حجم بالای معابر بزرگراهی و اصلی در این منطقه از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه در قالب طرح استقبال از مهر خط کشی علائم راهنمایی و رانندگی به اجرا در می آید.

وی افزود: باتوجه به اینکه نیمه شب حجم تردد خودروها پایین تر است، تیم عملیاتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه رنگ آمیزی معابر را همه روزه به طول ۵ کیلومتر به اجرا در می آورد.

محمدی ادامه داد: در این طرح مرمت و نوسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی به ویژه در معابر منتهی به مدارس در دستور کار قرار گرفته شده است.

شهردار منطقه ادامه داد: در طرح استقبال از مهر که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در می آید ۸ اقدام صورت گرفته و اجرای طرح های روان سازی، ایمن سازی و آرام سازی معابر و تقاطع ها تاکنون در دو موقعیت به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: اجرای خط کشی های گذرگاه های عابر پیاده به طول ۵۰۰ متر، نصب و مرمت انواع تابلوهای ترافیکی  حدود ۴۰ عدد، نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی ۵۰ عدد، تعمیر، بهسازی و نصب چراغ های راهنمایی ۸ عدد و رسیدگی و مرمت ایستگاه های اتوبوس معمولی و تاکسی ۵ مورد تاکنون به اجرا در آمده است.

انتهای پیام

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 26495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =