اجرای پویش "رسم مهرورزی" ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار شرق تهران

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای پویش رسم مهرورزی در قالب کمک مومنانه و اهدای بسته های حمایتی و لوازم التحریر به دانش آموزان کم برخوردار به منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴،  پویش رسم مهرورزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور حمایت از دانش آموزان خانواده های بی بضاعت با اهدای بیش از ۱۱۱۴ بسته معیشتی و لوازم التحریر برگزار شد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ با حضور در این رزمایش که با همراهی رئیس آموزش و پرورش منطقه، رئیس بنیاد شهید، مدیران اجتماعی، معتمدان و خیران برگزار شد، کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار جامعه را موضوعی مهم دانست.

سالاری پور ضمن قدردانی از قدم های خیر خیرین برای مشارکت در این امر خیرخواهانه گفت: پای کار آمدن مردم دارالمومنین در کنار مدیران جهادی که همیت برای خادمی ملت شریف دارالمومنین را دارند ارزشمند و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه یکسری کارها باید دلی باشد که بر دلها بنشیند و ارزش دار شود، بر ضرورت استمرار کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار و انجام فعالیت های فرهنگی بصورت خاص و مشارکتی تاکید کرد.

سالاری پور همچنین با اشاره به اهمیت نشاط و شادی برای دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان است، بوجود آوردن زمینه های مناسب و برنامه هایی  که باعث آرامش و هر چه شاداب کردن کودکان و نوجوانان می شود هم به  لحاظ ظاهری و معنوی لازم است.

شهردار منطقه۱۴ در پایان با بیان اینکه باید همه با هم همدل باشیم تا بتوانیم از مشکلات بگذریم و به سمت سرآمد بودن در موضوعات مختلف برسیم برای همه دانش آموزان بویژه بیش از۷۰ هزار دانش اموز منطقه، شادی و موفقیت روز افزون آرزو کرد.

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 26505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =