تبدیل میدان آزادی به میعادگاه مراسم آیینی غرب تهران

شهردار منطقه۹ با حضور در مسجد امام علی النقی(ع) محله سرآسیاب مهرآباد ضمن گفت و گو با نمازگزاران، از اجتماع عظیم امام حسنی ها در میدان بزرگ آزادی و تبدیل این المان و میدان شهری به میعادگاه مراسم آیینی در غرب تهران خبر داد.

به گزاش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با تاکید بر تداوم رویکرد جهادی  و خدمت رسانی به شهروندان گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخار مدیران شهری است و ما درصدد تحقق مطالبات شهروندان هستیم.
او در ادامه به شکل گیری کمیته های ویژه در شهرداری منطقه ۹ اشاره کرد و افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و تسریع در امور جاری سه کمیته ویژه با حضور معاونین و کارشناسان تشکیل شده است که عبارتند از کمیته های بزرگراه یادگار امام(ره)، کمیته پادگان جی و کمیته تعیین تکلیف پرونده های خاص شهرسازی است.
مرتضوی ضمن اشاره به موضوع فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: وجود فرودگاه مهرآباد برای منطقه ۹ محدودیت ها و آسیب های بسیاری به شهروندان تحمیل کرده است؛ از جمله محدودیت در ساخت و ساز، آلودگی صوتی و آلایندگی هوا در حالیکه تاکنون مجموعه مدیریت فرودگاه از پرداخت عوارض و همکاری با مدیریت شهری امتناع کرده است.
شهردار منطقه ۹ در ادامه با اشاره به عزم مدیریت شهری برای دفاع از حقوق عمومی عنوان کرد: در موضوع فرودگاه مهرآباد ضمن استقبال از تفاهم و تعامل به دنبال تدبیری برای دفاع از منافع شهروندان و حقوق عمومی هستیم تا ماموریت خود به عنوان خادم ملت تکمیل کنیم.
او توضیح داد: در طول یک سال گذشته پروژه های بزرگی در کلانشهر تهران افتتاح شده یا در فرایند تکمیل قرار گرفته که ضمن ایجاد تحول در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدماتی، حمل و نقل عمومی و اجتماعی در نهایت باعث جلب رضایت شهروندان شریف خواهد شد.  
مرتضوی در ادامه از آغاز عملیات عمرانی بزرگترین پروژه غرب تهران یاد کرد و گفت:  با حضور شهردار تهران و مدیران ارشد شهری، پروژه شاخه غربی یادگار از پادگان جی کلنگ زنی شد و انشالله با تکمیل پروژه بخش مهمی از گره ترافیکی غرب تهران رفع خواهد شد.  
شهردار منطقه ۹ یادآور شد: در سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به دنبال این هستیم اجتماعی بزرگ و باشکوه تحت عنوان امام حسنی ها(ع) در میدان آزادی برگزار کنیم تا نخستین گام در تبدیل این میدان به میعادگاه مراسم آیینی در غرب پایتخت برداشته باشیم.  
او در خاتمه تاکید کرد: در این راستا و با راه اندازی پویش "من امام حسنی هستم" و دعوت از سخنران و مداحان بنام کشور سعی شده تا در روز جمعه یکم مهرماه و از ساعت ۱۶ در میدان بزرگ آزادی عاشقان اهل بیت علیهم السلام را تحت عنوان "اجتماع امام حسنی ها" گرد هم آوریم.  
 

انتهای پیام

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 26511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =