۱۴ محور بزرگراهی و اصلی شمال تهران در طرح خدمت ساماندهی ترافیکی شد

شهردار منطقه یک گفت: طرح خدمت در حوزه ترافیکی و حمل و نقل شهری با اولویت ساماندهی معابر منتهی به مدارس در ۱۴ محور بزرگراهی و اصلی شمال تهران اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی گفت: طرح خدمت حوزه ترافیک به مدت یک هفته  از تاریخ  ۱۹ تا ۲۵ شهریور در ۱۴ محور شامل بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مسیر جدید انتهای بزرگراه ارتش و جاده لشگرک، بلوار صبا، خیابان های شهید پیروز شفیعی، شهید سلیمانی غربی، شهید حسن اکبری، شهید جبلی، خزر، شهید جهانشاهی، شهید مختار عسگری، شهید کریمی، بلوار جهاد و بلوار بسیج انجام شد.

 وی افزود:  در این طرح نسبت به اجرای خط کشی بلوک عابر پیاده در مقابل مدارس و مراکز آموزشی به تعداد ۱۱۵ بلوک، ترسیم علائم نوشتاری در مقابل مدارس و مراکز آموزشی به تعداد ۲۶ عدد، خط کشی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی به تعداد ۷ عدد، مرمت سرپناه های ایستگاه اتوبوس به تعداد ۱۷ عدد، نصب انواع تابلوهای انتظامی، اخباری و هشدار دهنده به تعداد ۲۰۲ عدد و انواع تجهیزات ترافیکی شامل استوانه، مینی نیوجرسی بتنی و ... به تعداد ۲۶۷ عدد، اقدام شد.

حاجوی نصب و مرمت چراغ های راهنمایی، نصب علایم ایمنی چون سپری، پایه و گل گاردریل و...  توسط نیروهای این حوزه در محورهای مذکور را از دیگر اقدامات دانست.

انتهای پیام 

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 26523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =