بهسازی فضای سبز ۳۲ مدرسه در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بازپیرایی و بازسازی ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از فضای سبز مدارس در نواحی هفتگانه در قالب طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ گفت:  در طرح استقبال از مهر عملیات کندوکوب، هرس، نظافت باغچه ها و فضای سبز ۳۲ مدرسه به همت اداره فضای سبز و به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

او با اشاره به اینکه این طرح تا ۱۵ مهر ادامه دارد افزود: به همین منظور فضای ۳۲  مدرسه شامل ۲۶۰۰ متر مربع علف زنی و کندوکوب، ۳۱۸ اصله حذف تنه جوش پاجوش و شاخه های سرگیر، ۲۶ اصله درخت حذف شاخه های خشک، ۵۲ اصله کاشت درخت و درختچه،  آبشویی ۶۵  اصله درخت، رسیدگی به ۱۳۵ گلدان  آپارتمانی در مدارس، دوره آموزش و مشاوره فضای سبز به مسئولین مدارس برای ۸۰ نفر و توزیع ۴۰۰ شاخه گل رز و ۲۲۰ گلدان در مراسم جشن شکوفه ها از جمله این اقدامات است.

صباغ در ادامه  به اقدامات اداره زیبا سازی اشاره کرد و افزود: اجرای هزار و ۷۰۰ متر مربع نقاشی دیواری در ۶ مدرسه، انجام ۵ هزار متر مربع رنگ آمیزی پوششی در ۱۸ مدرسه،  ۲ هزار و ۵۰۰ متر طول رنگ آمیزی درب مدارس، مبلمان  و نیمکت، تجهیزات ورزشی در ۱۸ مدسه، ۳ هزار مترطول آذین بندی ۱۰ مدرسه و نصب ۲۵ پرتال در معابر از فعالیتهای اداره زیباسازی بود که تاکنون در طرح استقبال از مهر انجام شد.

او اضافه کرد: توزیع ۲۵۰ مخزن و کارتن پلاست مخصوص جمع آوری پسماندهای خشک در مدارس، آموزش ۳ هزار و ۶۰۰ دانش آموز، ۵۸ سرایدار مدرسه، ۶۲ نفر کادر اداری، توزیع هزار و ۸۹ بسته آموزشی، شست و شوی ۵۷ مخزن پلاستیکی و ۴ کلبه بازیافت  در مدارس از تمهیدات اداره مدیریت پسماند در این طرح است.

شهردار منطقه اضافه کرد: طرح ساماندهی و رسیدگی به حصارهای کارگاهی نیز در قالب این برنامه در نواحی هفتگانه با جدیت  و در راستای افزایش رضایت شهروندی و تردد ایمن آنان  اجرا و طی آن ۵۰ مورد آزادسازی معابر از مصالح ساختمانی و جمع آوری حصار کارگاهی بعد از اتمام عملیات ساختمانی، کنترل و بهبود نظارت بر املاک در حال ساخت از طریق نواحی، ایمن سازی املاک در حال ساخت، رفع خطر از معابر و الزام نصب لفاف کارگاهی و حفاظ جان پناه جهت جلوگیری از پرتاب مصالح ساختمانی انجام شد.

انتهای پیام/

۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 26542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =