جزئیات خسارت ۱۵ میلیارد تومانی به تجهیزات آتش‌نشانی در اغتشاشات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت چهار نفر از آتش‌نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات روزهای اخیر ۱۵ میلیارد خسارت به تجهیزات این سازمان وارد شد.

به گزارش شهر، قدرت‌الله محمدی با اشاره به آسیب‌های وارده به خودروهای سازمان آتش‌نشانی در ناآرامی‌های روزهای اخیر گفت: متأسفانه در جریان این ناآرامی‌ها چهار نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در طی این ناآرامی‌ها چهار ایستگاه نیز مورد هجوم قرار گرفت و شیشه‌های درب‌ها و پنجره‌ها شکسته شد.

وی با اشاره به ایراد خسارت ۱۵ میلیارد تومانی به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات روزهای اخیر اظهار کرد: در جریان روزهای اخیر در شهرک اکباتان درختی آتش زده شد و به‌دلیل اینکه ۴۵ دقیقه زمان برد تا همکاران ما در محل حادثه حضور پیدا کنند، آتش در حال سرایت به یک ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه بود.

محمدی در پایان تصریح کرد: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر تا شب گذشته ۲۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی که در حال مأموریت و خارج از ایستگاه بودند، آسیب دیدند.

پیش از این جلال ملکی گفته بود: عمده خسارت‌های وارد شده، متوجه بدنه خودروها است؛ به‌طوری که برخی از خودروها قابل استفاده هستند اما برخی نیز تا انجام تعمیرات و تأمین قطعات لازم قابل استفاده نخواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک سازمان خدمت رسان به شهروندان است و هر گونه ایجاد خلل در روند فعالیت این سازمان سبب ایجاد مشکل در روند خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خودروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران وارداتی هستند؛ لذا در صورتی که ایراد و آسیبی متوجه این خودروها شود، در تأمین قطعات لازم مشکلات عدیده‌ای وجود خواهد داشت.

منبع مهر

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 26554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =