نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان البرز

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان البرز تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار پایتخت نواخته شد. 

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز-شنبه ۲ مهرماه ۱۴۰۱- و در آغاز سال تحصیلی جدید، به منظور نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبیرستان البرز تهران حضور یافت.

شهردار تهران در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: پایه های علمی هر کشور یکی از ستون های ماندگاری هویت آن کشور است.

وی افزود: دبیرستان البرز با قدمت ۱۵۰ ساله در یک موقعیت ممتاز قرار دارد و بسیار خشنودم که این مدرسه امروز آغاز سال تحصیلی را خواهد داشت.  

شهردار پایتخت بیان کرد: برای ما مهم است که بتوانیم در مسیر رشد و تعالی قرار بگیریم که این رشد در پرتو بندگی خوب خداست. بندگی خوب خدا نیز در توجه به خود و بهره مندی از همه ظرفیت های وجودی و رشد کردن و البته دستمایه این رشد را در خدمت مردم و جامعه قرار دادن است. 

زاکانی ادامه داد: انقلاب اسلامی آرزوهای بلندی دارد و فتح قله های بلند جهان، مقدمه سازی ظهور و ساختن یک الگو برای شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی را از ما می طلبد. 

شهردار تهران اضافه کرد: آینده فراروی شما است. آینده این ملت را شما رقم می زنید و امیدواریم به لطف الهی پیروز باشید. ما نیز به عنوان مدیریت شهری در خدمت نظام آموزش هستیم . 

وی در پایان عنوان کرد: آموزش و پرورش مهمترین بخش دولت است، چرا که نیروی انسانی سرمایه هر ملتی است و آنجا که بنیان نیروهای انسانی ساخته می شود، بدون شک آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴
کد خبر: 26562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =