اجتماع عظیم امام حسنی‌ها در میدان بزرگ آزادی برگزار شد

با حضور سخنران و مداحان بنام کشوری و حضور گسترده شهروندان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام، اجتماع عظیم امام حسنی ها در میدان بزرگ آزادی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حجت السلام و المسلمین مهدی ماندگاری مبلغ مذهبی و سخنران با اشاره به تاریخ اسلام و تشییع گفت: بصیرت، شناخت و استواری، رمز سربلندی و پایداری ملت سرافراز ایران اسلامی بوده است.
او هدف دشمنان را ایجاد تفرقه و القاء ناامیدی میان مردم عنوان کرد و افزود: تنها با هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی می توان فتنه زمانه را مهار کرد.
حجت السلام و المسلمین ماندگاری پیروی از ولایت را وحدت آفرین معرفی کرد و گفت: تضعیف ولایت، تخریب نظام و تحریف تاریخ سه روش دشمنان ملت  انقلاب برای ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم است.
او در پایان خواهان روشنگری و توجه به تربیت نوجوان و جوانان شد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت مردمی توانسته بر همه دشمنی ها غالب شود و این قدرت متکی به تربیت نسلی بصیر، انقلابی و ظلم ستیز است.  
سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ نیز در خصوص اجتماع پرشور امام حسنی ها در میدان آزادی گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری برآن بود تا فضایی مناسب برای مشتاقان اهل بیت علیهم السلام به خصوص کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) فراهم شود.  
او در خاتمه تصریح کرد: نخستین تجربه ما در مقام میزبانی مناسبات آیینی در میدان آزادی موفق بود و امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی در آینده شاهد ایجاد قطب گردشگری و فرهنگی غرب پایتخت با محوریت میدان و برج آزادی باشیم.  
شایان ذکر است در این اجتماع باشکوه، ذاکرین اهل بیت حاج مرتضی طاهری، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محمدحسین حدادیان، حاج حسن حسین‌خانی و حاج جواد حقیقت به مداحی پرداخته و در پایان نماز جماعت مغرب و عشا با حضور خیل ارادتمندان اهل بیت در میدان آزادی برگزار شد.
گفتنی است موکب های فرهنگی در میدان آزادی شامل؛ مذهبی، فرهنگی، آموزشی، سلامت محور، پذیرایی، کودک و نوجوان و مشاوره از جمله موکب هایی بودند که توسط شهرداری منطقه ۹ خدمت رسانی بالغ بر ده هزار نفر از حاضرین در این اجتماع عظیم را انجام دادند.  


 انتهای پیام

۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 26591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =