ماه مهر، ماه ستایش و ارج نهادن به علم و دانش‌اندوزی است 

آیین بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، مدیر آموزش و پرورش منطقه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، رئیس پلیس راهور منطقه و مدیران شهری در دبستان پسرانه حاج محمد تقی کرباسی ناحیه دو برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در آیین بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۹ 
حبیب الله قربانی مهر رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۹ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: تقارن فرخنده این ایام با بازگشایی مدارس یادآور رشادت های دلیرمردان و زنان در دفاع از آرمان ها،عزت و شرف ایران عزیزمان است و معلمان امروز به عنوان فرماندهان جنگ آن روزها بصیرت، آگاهی  و هوشیاری در دفاع از ارزش ها را در بین دانش آموزان ترویج دهند.
قربانی مهر پیشرفت و توسعه را در گرو الگو برداری از آرمان های شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت، ایمنی عنوان کرد و گفت: دانش آموزان از این الگوها درس عشق، آزادگی و جوانمردی را بیاموزند و مسلح به علم، دانش و فرهنگ شوند تا دشمن هراس و دشمن گریز شوند.
سرهنگ عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر نیز از دیگر سخنرانان بود که خاطراتی از رشادت های رزمندان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
براساس این گزارش در آیین بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با اهدای لوح از خانواده معزز شهید جمشید میرزایی شهید فرهنگی منطقه تقدیر شد و زنگ مدرسه توسط مسئولین نواخته و  دانش آموزان پس از اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده با دریافت گل و بسته های لوازم التحریر و ماسک از سوی آنها روانه کلاس های درس شدند.

انتهای پیام 

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 26601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =