رفع نیاز سه محله فاقد میدان میوه و تره‌بار در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از کلنگ زنی ۴ روز بازار میوه و تره بار در محلات گوناگون این منطقه غربی تهران خبرداد و گفت: درحال حاضر از ۱۲ محله مسکونی سه محله فاقد روز بازار هستند که معضل کمبود سرانه خدمات در محلات هوانیروز، دهکده المپیک و شهرک صدرا برطرف خواهد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در مراسم کلنگ زنی میادین میوه و تره بار که به شکل ویدیو کنفرانس شهردار تهران هم در آن حضور داشت، اظهار داشت: در حال حاضر یک میدان میوه و تره بار و ۱۰ بازار میوه و تره بار و در مجموع ۱۱ محیط در این منطقه برای تامین مایحتاج شهروندان فعالیت دارد که طبق درخواست شهروندان مدیریت شهری در نظر دارد محیط های دیگر به این مراکز اضافه کند.

وی افزود: راه اندازی این مراکز شامل محلات شهرک صدرا در مساحت ۹۰۰ متر مربع، خیابان بیگدلی در مساحت ۶۰۰ متر مربع، شهرک عقاب در مساحت ۵۰۰ متر مربع ، شهرک الهیه غرب ۵۰۰ متر مربع و دهکده المپیک در مساحت ۱۲۰ متر مربع راه اندازی خواهد شد.

محمدی ادامه داد: در تلاش هستیم ۹ مجموعه روز بازار در این منطقه ایجاد کنیم تا سرانه مورد نیاز شهرک های مسکونی این منطقه تامین شود که بخشی از این روزبازارها با مشارکت سازمان میادین میوه و تره بار، شهرداری منطقه ۲۲ و شهرک های مسکونی صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه تصریح کرد: تا پایان سال جاری در تمامی محلات ۱۲ گانه این منطقه بازار میوه و تره بار فراهم خواهد شد تا شهروندان بتوانند به راحتی مایحتاج شان را فراهم کنند.

انتهای پیام

۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 26629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =