حفظ دستاوردهای دفاع مقدس از اصلی‌ترین وظایف مدیریت شهری است

شهردار منطقه ۲۱ در جمع شهروندان برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)و شهدای والامقام و رهبری معظم انقلاب اسلامی در مزار شهدای گمنام شهرک استقلال بر ضرورت پیمودن راه شهدا و حفظ ارزش های انقلاب تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه با بیان اینکه اگر مدعی شیعه بودن و رهروی راه پیامبر و ائمه بودن هستیم و این را افتخار می دانیم، باید در رفتار و کردارمان با خانواده و مردم مشخص باشد، گفت: همان طور که امام حسن (ع) کریم اهل بیت زندگی اش را بارها بخشید آیا ما می توانیم ادعای شیعه بودن امام حسن (ع) را داشته باشیم.

وی افزود: در ایام شهادت امامان تلاش کنیم دقایقی بر زندگی آنها متمرکز شویم و رنگ سیره و اخلاق آنها را به زندگی خودمان بزنیم. اگر نام شیعه را یدک بکشیم ولی اخلاق پیامبر در ما نباشد باعث زینت آنها نیستیم ائمه معصومین می گویند شما زینت ما باشید.

کاشانی پور در ادامه با تاکید بر هفته دفاع مقدس و نقش پررنگ شهدا در زنده نگاه داشتن انقلاب و عزت ایران و مردم با بیان جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند شهید نظر می کند به وجه الله؛ تاکید کرد: شهداء هیچ اندیشه ای غیر از خدا نداشتند و همه هم و غم شان خدا بود. آنها هیچ دغدغه ای نداشتند و همه کارهایشان در راه رضای خدا بود. همه فانی شدنی هستند و فقط وجه ربک می ماند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جنگ هنوز ادامه دارد، تصریح کرد: امروز ادای تکلیف و وظیفه ما شکل دیگری دارد. امروز ایستادگی در مسیر شهدا دفاع از آرمان های شهداست. آنها این کشور را با تمام حدودش حفظ کردند و ما باید آن را حفظ کنیم. ارزش های اسلامی را حفظ کردند عزت ما در پرتو خون های شهداست و دفاع مقدس امروز به شکل دیگری ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه با بیان اینکه در زمان جنگ همه ابرقدرت های جهان از صدام حمایت می کردند، افزود: در زمان دفاع مقدس همه ابرقدرت های جهان نظیر آمریکا، انگلیس و اسرائیل همه جوره از صدام حمایت می کردند و امروز همان افراد دارند به اسم آزادی و دفاع از حقوق شهروندی در سطح شهر مردم را فریب می دهند و از راه انقلاب دور می کنند.

کاشانی پور در خاتمه یادآور شد: امروز در کنار گلزار شهدا برای تجدید میثاق با شهیدان آمده ایم و می گوییم به کسانی که با هر اسم و سمتی می خواهند ما را از راه شهدا دور کنند این اجازه را نمی دهیم. وظیفه مسئولین در زنده نگاه داشتن شهدا درست خدمت کردن است. برای هر میز ۷۰ شهید تقدیم شده و ما باید این را قدر بدانیم. هر مسئولی در جهت خدمت کار نکند باید پاسخگوی خون شهدا باشد.

انتهای پیام

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 26752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =