نصب ۵۰۰ قاب تصویر شهدای گرانقدر در منطقه ۸

دیدار صمیمانه شهردار منطقه۸ با همکاران ایثارگر شاغل در شهرداری منطقه برگزار و بیش از ۷۰ عنوان ویژه برنامه‌ فرهنگی هفته دفاع مقدس در منطقه هشت اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی در دیدار با ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شاغل در شهرداری منطقه هشت گفت: بزرگترین سرمایه‌های معنوی خانواده شهرداری منطقه، برکت وجود خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و فرزندان آن‌ها است. 

شهردار منطقه۸ در این دیدار صمیمانه بعد از گفت‌وگو و شنیدن صحبت‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس افزود: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کردیم تا با برگزاری ویژه برنامه هایی، دِین خود را به رزمندگان این مرز و بوم ادا کنیم و با نشر آثار، ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی؛ رویکرد ترویجی، تبلیغی و تبیینی داشته باشیم. 

تنهایی ادامه داد: برپایی نمایشگاه یادمان ها و تابلوهای منقش به تصاویر شهدای معظم منطقه و فضاسازی و ایجاد جلوه‌های بصری با استفاده از نمادها و المان های هشت سال دفاع مقدس در ساختمان مرکزی؛ یادآوری خاطرات جمعی و گرامیداشت خون پاک شهدا در هشت سال دفاع مقدس است. 

وی با اشاره به برنامه های مناسبتی گرامیداشت این هفته که مقارن با روزهای پابانی ماه صفر بود؛ تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس نصب پلاک بر سردرب منازل شهدا، ساخت ۵۰۰ قاب تصویر شهدای گرانقدر منطقه، نصب تمثال شهدا در کوچه ها،  معابر ‌و خیابان های اصلی، ۶۹ اجرا  در محلات و مساجد شاخص منتخب منطقه برگزار و همچنین ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) و مراسم سالگرد تدفین هشت شهید غواص از جمله برنامه هایی بود که با حضور دو عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران انجام گرفت.

گفتنی است در پایان این دیدار صمیمانه، از ایثارگران با تقدیم گل و لوح، تجلیل شد و به رسم یادگاری در چهل‌ودومین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران منطقه با ثبت عکس، خاطره این روز را در قاب دوربین به یادگار گذاشتند.

/انتهای پیام

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
کد خبر: 26768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =