المپیاد بزرگ جانبازان و معلولان را برگزار می‌کنیم

رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولان شهر تهران برگزار و در پایان با تقدیر از نفرات برتر، از جانبازان جنگ تحمیلی و خانواده معزز شهدا نیز تقدیر شد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات جانبازان و معلولان پایتخت در ۳ رشته تنیس روی میز و پاورلیفتینگ (در بخش آقایان) و تیراندازی (در بخش بانوان) برگزار و در مراسم اختتامیه‌ای که با حضور مدیران ارشد شهری و ورزشی به انجام رسید، از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

اوجاقی: المپیاد بزرگ جانبازان و معلولین را برگزار می‌کنیم

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین اختتامیه این مسابقات، از برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی ویژه جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: ما امیدواریم این رویداد بزرگ ورزشی به یادگار بماند و در تقویم ورزش تهران ثبت شود.

وی با بیان این‌که" با حضور در رقابت‌های ورزشی، همه برنده‌ایم" اظهار داشت: ورزش عامل هویت بخشی به محلات، تحکیم بنیان خانواده، انسجام اجتماعی و ایجاد نشاط و تعالی در میان اقشار مختلف می‌شود و سازمان ورزش شهرداری تهران بر اساس وظیفه ذاتی خود، نسبت به توسعه ورزش همگانی و شهروندی اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، ضمن تشکر از حمایت‌های مدیران شهری ازجمله شهردار منطقه ۲۰ در مسیر توسعه ورزش برای همه، گفت: ما با تمام توان و استفاده از بازوهای پرتوان اجرایی خود؛ مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه، گام‌های اجرایی و مؤثری در این مسیر برمی‌داریم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان: حمایت سازمان ورزش از ورزش معلولان و جانبازان ستودنی است

"اسبقیان"رییس فدراسیون جانبازان و معلولان نیز که حضور حسین اوجاقی به‌عنوان یک قهرمان بین‌المللی در رأس هرم مدیریتی این سازمان را فرصتی مغتنم برای ورزش شهروندی در شهر تهران برشمرد، افزود: حمایت سازمان ورزش از ورزش جانبازان و معلولان در واقع اجرای نص صریح قانون است چراکه مصوبه حمایتی در این راستا از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شده و از سوی رییس‌جمهور به ۱۸ وزارتخانه به‌صورت خاص و به‌تمامی دستگاه‌ها به‌صورت عام ابلاغ‌شده است.

وی نیز از برگزاری المپیاد ورزش جانبازان و معلولان استقبال کرد و افزود: برگزاری چنین رویدادهای بزرگی مایه مباهات است و جای آن دارد بابت امکاناتی که سازمان ورزش در مجموعه‌های ورزشی ازجمله قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در اختیار این قشر قرار می‌دهد، نهایت تشکر را داشته باشم. 

شهردار منطقه ۲۰: مجموعه الزهرا در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

سیدمحمدناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ نیز ضمن تقدیر از اقدامات ورزشی سازمان ورزش برای اقشار مختلف، اظهار داشت: ما به‌زودی با همکاری سازمان ورزش و سازمان مدیریت بحران، یک سوله الزهرا برای ورزش بانوان در ناحیه ۷ افتتاح می‌کنیم.

حسین کاشانی پور در بخش دیگری از اظهارات خود به روند پروژه‌های عمرانی در شهرری اشاره کرد و از افتتاح دومین مجموعه شهر بانو در این منطقه خبر داد.

تقدیر از خانواده معزز شهدای جنگ تحمیلی

در پایان این برنامه نیز پس از اعطای لوح و جوایز نفرات برتر مسابقات یادشده، از خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس؛ "شهید محمد حیدر زاده"، "شهید ابوالفضل سرلک" و " شهید حسن احمدی" و نیز کادر مجموعه ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که عصر روز گذشته، نهم مهرماه جاری در مجموعه ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام برگزار شد، جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، نم‌نم رییس هیئت جانبازان و معلولان استان تهران و حسینی دبیر ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 26777

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =