آغاز فعالیت مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و طرح شنبه های امید مدرسه شهدای روستای وردیج پس از ۱۵ سال به همت مدیریت شهری و خیران مدرسه ساز راه اندازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، روز گذشته آیین بازگشایی مجدد مدرسه شهدای روستای وردیج با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲، مسئولان آموزش و پرورش، دهیاری و شورای روستای وردیج، خانواده های معزز شهدا و دانش‌آموزان و ساکنان روستا وردیج برگزار شد.

شهردار منطقه۲۲ در این مراسم گفت: در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه ای به افزایش سرانه آموزشی در این منطقه غربی پایتخت صورت گرفته است به طوری که زمین ها را به شکل رایگان در یک سال اخیر در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار دادیم تا اقدام به راه اندازی محیط آموزشی صورت گیرد.

وی افزود: چند ماه پیش در بازدید از روستای وردیج ساکنان این منطقه خواستار راه اندازی مجدد مدرسه در روستا شدند که شهرداری ناحیه سه منطقه ۲۲ با همکاری و همیاری خیران مدرسه ساز و پیگیری های دهیاری و شورای روستا موفق به راه اندازی مجدد این مدرسه پس از ۱۵ سال شدند.

محمدی ادامه داد: با راه اندازی این مدرسه شاهد آن هستیم که نزدیک به ۳۰ دانش آموز روستا در مقاطع مختلف در همین محل سکونت شان به تحصیل مشغول خواهند شد و دیگر نیاز به تردد از جاده ناایمن ۱۵ کیلومتری نخواهد بود.

شهردار منطقه تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این مدرسه دانش آموزان ساکن در روستای واریش در شمال روستا وردیج نیز می توانند از آن بهره مند شوند و این اقدام کمک بسزایی به آبادانی روستا و کاهش مهاجرت خواهد کرد .

شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه فعالیت های فنی و عمرانی خوبی برای راه اندازی این مدرسه صورت گرفته است، اما این مدرسه نیازمند برخی تجهیزات اداری است که قرار شد به همت خیران مدرسه ساز این کمبودها نیز برطرف شود.

انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 26780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =