لزوم توسعه تفکر ایثار و شهادت در مدیریت شهری

سردار ولی زاده در نشست شهردار منطقه 17 با ایثارگران شاغل در منطقه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی یک ایده وعقیده است که به عقیده بنده، زمانی که این تفکر در مدیریت شهری و خدمات شهری یا در برخورد با مردم پیاده سازی شود اثرات مطلوبی خواهد داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۷،  نشست صمیمانه ای با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، سردار علی ولی‌زاده فرزند شهید، پیشکسوت دفاع مقدس و از مفاخر منطقه ۱۷ در سالن اجتماعات شهرداری منطقه۱۷ برگزار شد.

در این جلسه، ایثارگران منطقه به بیان خاطرات خود از سال های حضورشان در دوران دفاع مقدس پرداختند.

در ادامه شهردار منطقه گفت: در ابتدای جلسه یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی می‌داریم. در جلسه امروز سردار ولی‌زاده از مفاخر منطقه ۱۷ حضور دارند، ایشان از فرماندهان سال‌های دفاع مقدس، فرزند شهید و برادر دو شهید است. ضمن اینکه وی از نخبگان و فعالان درجه یک نظام و از هم محلی‌های خودمان نیز محسوب می‌شود. حضور وی در این جلسه افتخار ماست، از اینکه با وجود مشغله‌های فراوان، در این جلسه حضور یافته‌اند، تشکر می‌کنم.

شنگی گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری «السابقون السابقون» به این معناست، افرادی که اولویت را درک کردند و برای مبارزه با دشمن در میدان نبرد حضور پیدا کردند و هنوز با گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی، همچنان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

سردار ولی زاده در این جلسه، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی، یک لباس حاکمیتی و چفیه نیست، این موارد یک ایده وعقیده هستند و زمانی که در محیط دانشگاه اثرگذار می‌شوند از درون آن محیط، شهدای هسته‌ای خارج می‌شوند؛ به عقیده من، زمانی که این تفکر در مدیریت شهری و خدمات شهری یا در برخورد با مردم پیاده سازی شود اثرات مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: ما اگر اعتقاد داریم که آن تفکر، تفکری صحیح بوده باید آن را توسعه دهیم، اگر تعداد کمی از افراد هم به این تفکر دست یابند اثرات خوبی بر جای خواهد گذاشت، هرجایی که تفکر و اعتقاد بسیجی را به کار بردیم اتفاقات بزرگی رخ داده است.

ولی زاده گفت: اگر الگوی ما حاج قاسم سلیمانی است باید به شیوه حاج قاسم فکر و رفتار کنیم. از نظر حاج قاسم اگر جوانان را در راه درستی قرار دهیم حججی‌های کشور خواهند بود.

در پایان این مراسم، شهردار دارالشهدا از ایثارگران منطقه ۱۷ تجلیل و تقدیر کرد و پس از اتمام نشست، ایثارگران با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان ابوذر ضمن غبارروبی از مزار شهیدان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 26785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =