اجرای بیش از ۳۰ هزار متر رفت و روب در غرب تهران 

شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح تحول خدمت در سه حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری و فنی و عمرانی در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: جلسات مقدماتی پیشتر با هدف شناسایی و احصاء معضلات شهری در محلات منطقه با حضور معاونت های اجرایی و در راستای ارتقاء رضایت شهروندان و بهبود کیفیت زیست شهری برگزار شد.
او افزود: طرح خدمت در خیابان هاشمی و فرعی ها آن از بزرگراه آیت الله سعیدی تا یادگار امام(ره)، خیابان دامپزشکی و فرعی های آن، خیابان های طوس، دستغیب، دکتر هوشیار، ۲۱ متری جی، جرجانی، ۴۵ متری زرند، سی متری جی و دانشگاه هوایی اجرا شده است.  
شهردار منطقه ۹ با اشاره به حجم عملیات اجرایی در غرب تهران عنوان کرد: نوسازی و بازسازی و رنگ آمیزی ۱۸۷ عدد مخازن و زیر مخزنی، طعمه گذاری ۱۱ کیلوگرم برای مقابله با جانوران مضر شهری، پوشاننده رنگ‌آمیزی به متراژ ۹۰۰ مترمربع، شستشوی ۷ پل‌ مکانیزه عابرپیاده، رنگ آمیزی ۹۵۱۰ مترمربع از المان ها و مبلمان شهری، جمع آوری و حذف ۴۸ مورد از زوائد فیزیکی، جمع آوری ۵۰ عدد بنر و تبلیغات غیر مجاز، روشنایی بوستان ها و رفع خاموشی  با ۷۱ شعله، بازپیرایی بوستان‌ها به متراژ ۲۳۶۰۰ مترمربع، رسیدگی به ۶۴۰۰ متر مربع از فضای سبز  با ۳۳۸۰ اصله درخت، رنگ آمیزی ۱۵ مبلمان و المان پارکی، رفع نقص مبلمان بوستان با تهیه و نصب ۵ نیمکت و سطل زباله و رنگ آمیزی وسایل بدنسازی از اقدامات طرح خدمت در غرب تهران است.
مرتضوی با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری گفت: رفت وروب، رسیدگی به فضای سبز، بازپیرایی بوستان ها و نگهداشت پارک ها، رفع نواقص روشنایی، پاکسازی مخازن، نوسازی و بهسازی زیرمخازن، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی المان های شهری، حذف زوائد فیزیکی، مبارزه با جانوران موذی و پوسترکنی از جمله اقدامات این معاونت در طرح خدمت به شمار می رود.
او در خاتمه  یادآور شد: عملیات عمرانی و ترافیکی به منظور  بهسازی معابر، لکه گیری، رفع نقص المان های ترافیکی و رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده نیز در دستور کار قرار دارد تا با ارائه خدمات، آسایش و رفاه شهروندان تامین شود.  


انتهای پیام

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 26797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =