طرح خدمت فرصتی برای خدمت به مردم است

شهردار منطقه ۱۷ در جلسه شورای معاونین منطقه گفت: بنده به طرح خدمت به دیده یک فرصت مضاعف، نگاه می کنم که می تواند فرصت جدیدی برای مدیریت شهری ایجاد کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه شورای معاونین با حضور رضا شنگی شهردار، معاونین و شهرداران نواحی سه گانه در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه معاونین و شهرداران نواحی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و کارها و خدماتی که قرار است در سطح منطقه انجام شود، پرداختند.

سپس شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های ماه محرم و صفر گفت: دو نفر از معاونین منطقه به همراه جمعی از همکاران در قرارگاه طریق الحسین(ع) کربلا به صورت جهادی حضور داشتند که خدماتی از قبیل خدمات شهری و عملیات بزرگ فرهنگی به وسعت ۸۰ کیلومتر از شهر نجف تا کربلا انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: علاوه بر آن همزمان سه عملیات بزرگ مراسم جاماندگان اربعین حسینی، استقبال از مهر و آماده سازی منطقه برای هفته دفاع مقدس در سطح منطقه با کیفیت خوب توسط همکاران خدوم منطقه برگزار شد.

شنگی با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین حسینی تصریح کرد: مناطق محدودی مثل منطقه ما در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، مسیر خاص داشتند که قطعا عوامل اجرایی باید زحمت برگزاری آن را انجام می دادند که لازمه این کار اعتقاد و باوری است که به حضرت سیدالشهدا(ع) دارند.

شهردار منطقه با بیان اینکه هر منطقه ای بتواند از حداکثر ظرفیت های ایجاد شده، بهره لازم را ببرد موفق تر است، اظهار کرد: بنده به طرح خدمت به دیده یک فرصت مضاعف، نگاه می کنم که می تواند فرصت جدیدی برای مدیریت شهری ایجاد کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طرح خدمت یک فرصت است، گفت: یکی از نکات مهم در طرح خدمت این است که در روز اجرای طرح، همه مجریان کار و کارگران، کاور طرح خدمت بپوشند تا مردم تفاوت این کار را با روزهای دیگر متوجه شوند، همچنین سطح محدوده مملو از طرح خدمت شود تا نسبت به خدمات ارائه شده، توجه شهروندان جلب شود.

شنگی افزود: یکی از لازمه های اجرای طرح خدمت، اطلاع رسانی به مردم سطح محدوده خدمت از طریق همه ظرفیت های موجود در تبلیغات محیطی و مجازی است. در این طرح علاوه بر فعالیت های عمرانی درخصوص برنامه های آموزش شهروندی نیز پیش بینی های لازم انجام شود.

شهردارمنطقه با اشاره به اینکه در آستانه فصل بارندگی قرار داریم، گفت: اقدامات لازم درخصوص لایروبی کانال های اصلی و انهار و اصلاح نقاط آبگیر، انجام شود تا هنگام بارندگی مشکلی از لحاظ آبگرفتی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 26834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =