۵۰درصد از پروژه احداث مسیر ورودی بوستان رازی انجام شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی عملیات احداث ورودی مسیر بوستان رازی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، احمد مهرابی از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در عملیات اجرای ورودی بوستان رازی در این منطقه خبر داد و گفت: ورودی بوستان رازی که به دلیل اجرای طرح توسعه پروژه مترو در اختیار مترو قرار گرفته بود؛ احداث و کف پوش آن مجددا ساماندهی میشود. 

مهرابی در این باره تصریح کرد: بوستان رازی به جهت ایجاد هواکش برای مترو به آن ها تحویل داده شده بود. از این رو پس از  اتمام پروژه مترو مسیر معبر بوستان تخریب شده بود و نیازمند اجرای کف پوش جدید  بود که این اقدام با پیگیری های انجام شده از طریق  پیمانکار مترو در حال انجام است.  

معاون خدمات شهری منطقه ۱۱ درباره هدف این پروژه گفت: پروژه مترو به دلیل استقرار در ورودی بوستان دسترسی شهروندان به بوستان رازی را محدود کرده بود که از این رو هدف این پروژه افزایش دسترسی به پارک در کنار افزایش معبر با اجرای کف پوش، جدول کشی و ایجاد فضای سبز است . 

مهرابی در پایان افزود: این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و احداث فضای سبز نیز در این محدوده به زودی آغاز میشود.

پایان پیام.

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 26840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =