زنگ تحرک در منطقه ۷ نواخته شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از نواخته شدن زنگ تحرک در این منطقه با هدف توسعه ورزش همگانی و مبارزه با کم تحرکی و چاقی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی گفت: ورزش روزانه مجموعه فعالیت های بدنی است که ثمره اصلی پرداختن آن دستیابی به سلامت جسمانی، روانی و ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان به عنوان قشر بزرگی از جامعه است.

وی تصریح کرد: اهمیت ورزش صبحگاهی خصوصا برای دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست، در چند سال اخیر شیوع بیماری کرونا سبب خانه نشینی و فقر حرکتی در کودکان و نوجوانان به دنبال آن اضافه وزن و مشکلات فیزیکی عدیده ای شده است که تهدید جدی برای سلامت آنان به حساب می آید.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: اجرای منظم ورزش روزانه با شیوه صحیح می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش وزن و چاقی، کسب آمادگی جسمانی روانی و نشاط و شادابی آنان داشته باشد. علاوه بر این ورزش روزانه، افزایش تمرکز و مهارت تفکر در مدرسه، افزایش اعتماد به نفس، ارتقای سطح بهداشت روان، کاهش اضطراب و افسردگی را به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: در این راستا به منظور تشویق دانش آموزان به تحرک و نشاط زنگ تحرک در مدارس منتخب فرهنگ و هاجر برگزار شد و دانش آموزان به اجرای فعالیت های بدنی ورزشی زیر نظر مربیان پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم به کلیه دانش آموزان هدیه ورزشی اهدا شد.

انتهای پیام 

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 26846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =