لزوم بهره‌گیری از نظرات نخبگان برای شکل‌گیری شهری ایده‌آل

شهردار منطقه۲۲ گفت: باتوجه به اینکه امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، مدیریت شهری منطقه ۲۲ بهره مندی از نظرات نخبگان برای شکل گیری شهری ایده آل را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، صبح امروز تعدادی از دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه شهید باقری با حضور در سالن کنفرانس شهرداری منطقه از زحمات وحیدرضا محمدی شهردار منطقه در خصوص توجه به محیط های آموزشی تقدیر کردند.

در این مراسم محمدی اظهار داشت: سراهای محلات مجموعه مناسبی برای بالا بردن مشارکت های اجتماعی بین مدیریت شهری و شهروندان به حساب می آید که می توان از این ظرفیت ها در فعالیت های نخبگان نوجوان و جوان ساکن در منطقه بهره مند شد.

وی افزود: معاونت اجتماعی شهرداری منطقه نیز برنامه های متنوعی در حوزه های گوناگون برای گروه های سنی مختلف از جمله دانش آموزان دارد که می توان از این برنامه ها برای آبادانی شهر به نحو مطلوبی بهره مند شد.

شهردار منطقه ادامه داد: باتوجه به اینکه امسال از سوی رهبر انقلاب به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، مدیریت شهری منطقه ۲۲ بهره مندی از نظرات نخبگان برای شکل گیری شهری ایده آل را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است، طی یک اقدام خود جوش از سوی دانش آموزان مدرسه شهید باقری با تقدیرنامه ای که به امضای دانش آموزان این مدرسه رسیده بود، از وحیدرضا محمدی شهردار منطقه۲۲ به دلیل توجه به محیط های آموزشی قدردانی شد.

انتهای پیام

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 26847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =