رفع معابر خاکی محلات در حال توسعه غرب تهران به درخواست شهروندان

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه بیشتر معابر خاکی در کلانشهر تهران در این محدوده پایتخت قرار دارد، گفت: باتوجه به رو به توسعه قرار داشتن این منطقه معابر خاکی بسیاری در این منطقه وجود دارد که در چند ماه اخیر سرعت رفع معابر خاکی منطقه افزایش یافته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در چهل و چهارمین ملاقات مردمی که صبح امروز در سالن کنفرانس شهرداری منطقه تشکیل شد اظهار داشت: سرعت ساخت و ساز شهرک های مسکونی در این منطقه بالاست و این امر باعث شده معابر خاکی بیشتر شکل گیرد که در این زمینه مدیریت شهری اقدامات بسیار گسترده ای را انجام داده است.

وی افزود: فراهم کردن محیط و فضا سازی معابر شهرک های مسکونی برعهده انبوه سازان است که شهرداری منطقه ۲۲ نیز اقداماتی را انجام می دهد.

شهردار منطقه به اجرای عملیات آسفالت ریزی در محور شهید جوزانی نیز اشاره کرد و گفت: محور شهید جوزانی غربی به سمت مجتمع ایران مال به شکل خاکی بوده که درخواست مردمی برای رفع این معضل وجود داشت که در یک بازه زمانی کوتاه برطرف شد.

وی ادامه داد: تنها در شهرک الهیه غرب در مدت زمان ۶ ماه معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه توانست ۱۲ معبر خاکی را آسفالت ریزی کند.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه بیشتر معابر خاکی در کلانشهر تهران در این محدوده پایتخت است، گفت: باتوجه به رو به توسعه قرار داشتن این منطقه معابر خاکی بسیاری در این منطقه وجود دارد که در چندماه اخیر سرعت رفع معابر خاکی منطقه افزایش یافته است.

 گفتنی است، تمامی شهروندان می توانند در این دیدار مردمی شرکت کنند، بنابراین ساکنان منطقه برای شرکت در این ملاقات مردمی در ساعت اداری به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 26851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =