پایان معضل چندین ساله خیابان ولیعصر(عج) در منطقه ۸

شهردار منطقه۸ گفت: با جمع آوری آب‌های سطحی خیابان ولیعصر در منطقه۸؛ معضل چندین ساله آب‌ماندگی در محله لشکر حل شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر جمع آوری آب‌های سطحی در خیابان ولیعصر منطقه۸ گفت: در سال‌های گذشته شهروندان محله لشکر در ایام مختلف سال خصوصا در فصول بارندگی با معضل آب‌ماندگی و به دنبال آن با مشکلات زیست محیطی و تجمع جانوارن موذی و... مواجه بودند.

تنهایی افزود: در جریان بازدید از معابر و خیابان‌های سطح محدوده، چهار عملیات عمرانی جمع آوری انهار، کانیو گذاری و اتصال منازل مسکونی باقی مانده به فاضلاب شهری و پخش آسفالت در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه۸ از انجام اصولی پروژه جمع آوری آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر در خیابان‌های اکرامی و فراهانی که از محلات کم‌برخوردار منطقه هشت تهران هستند؛ خبر داد و تصریح کرد: برای رفع معضل چندین ساله شهروندان خیابان ولیعصر، فعالیت‌های عمرانی در سه مرحله انجام که در مجموع، حدود ۹۰۰ متر طول کار عمرانی در این خیابان انجام شده است.

او ادامه داد: همچنین تاکنون ۴۵۰ متر طول کانیو گذاری و پخش آسفالت در خیابان های اکرامی و فراهانی انجام گرفته است که با پایان یافتن این پروژه دیگر شاهد آب گرفتگی و آب‌ماندگی در این خیابان نخواهیم بود.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 26853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =