افزایش بهای خدمات استفاده از سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان

اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان بر اساس ماده هفتم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در نود و چهارمین جلسه شورا با اشاره به لایحه «اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان بر اساس ماده هفتم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی» گفت: پیشنهاد رشد ۵۰ درصدی این خدمات بود و از سال ۹۹ تاکنون هیچ‌گونه افزایش بها در این زمینه نداشتیم.

وی ادامه داد: شورا مصوبه ای داشت که بر اساس آن شهرداری باید سامانه ای را طراحی می کرد تا ساختمان ها به صورت داوطلبانه به این سامانه متصل شوند و سریع از حریق آنها اطلاع رسانی صورت بگیرد که ساختمان پلاسکو به عنوان پایلوت در سامانه ثبت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: پیشنهاد ما این است که بهای خدمات برای کاربری مسکونی و مدارس ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. طبق مصوبه سال ۹۹ مقرر شده که این بها برای خرید تجهیزات آتش نشانی استفاده شود. ۳۸ درصد از این هزینه به شرکت مبین نت به عنوان اپراتور مجری پرداخت می شود و مابقی نیز صرف خرید تجهیزات خواهد شد.

گفتنی است در پایان اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات استفاده از سامانه پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان بر اساس ماده هفتم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۷ رأی موافق تصویب شد.

انتهای پیام/

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 26865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =