لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان

شهردار منطقه ۱۴ در یادواره شهدای لاله های سرخ که با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد، بر لزوم برپایی یادواره های شهدا و اهمیت حفظ آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای سه منطقه ۱۴،۱۳ و۱۲ با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی  تهران، معاون فرمانده سپاه شهید محلاتی، رئیس بنیاد شهید ، رئیس آموزش و پرورش منطقه۱۴، شهردار منطقه، جمعی از مدیران شهری و خانواده معززشهدا در دارالمومنین تهران برگزار شد.

محمد کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهدای  دفاع مقدس ، بر گرامیداشت  یاد و نام شهدا ، فرهنگ و حفظ آرمان های هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

وی با نقل خاطراتی از شهید ابراهیم هادی ، شهید سرافراز دارالمومنین تهران، اظهارداشت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای سرافراز که برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، ستودنی و فراموش ناشدنی است.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز در حاشیه این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدا و صبر، بردباری  و ایثارخانواده معظم شهدا  ، بر ضرورت توجه و ترویج فرهنگ ایثار  و آرمان های شهدا و نهادینه شدن آین در نسل های جوان تاکید کرد.

سالاری پور ضمن ادای احترام به خانواده های همه شهدا به ویژه شهدای  دارالمومنین تهران با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون منت در نبرد حق علیه باطل دلیرانه حاضر شدند، خدمت صادقانه و بی منت به خانواده های این سرافرازان را افتخاری بزرگ برای مدیریت شهری برشمرد.

 وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک افتخار است،  یاد و خاطره   ۲۷۰۰شهید که  از محلات دارالمومنین تهران تقدیم کشور و انقلاب اسلامی شده است را گرامی داشت.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 26892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =