سازمان ورزش شهرداری تهران متولی ورزش شهروندی در پایتخت است

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اظهار داشت: با توجه به این که سازمان ورزش شهرداری تهران متولی ورزش شهروندی در پایتخت است لذا سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر عهده بخش ستادی این سازمان و اجرای سیاست ها، بر عهده مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه به عنوان بازوان اجرایی در تهران است.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، نشست مشترک حسین اوجاقی مدیرعامل و معاونین این سازمان با نرگس معدنی پور رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ورزش آقایان و بانوان مناطق ۲۲ گانه با هدف شناسایی فرصت ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت ورزش شهروندی در پایتخت برگزار شد.

مدیران مناطق ۲۲ گانه در این نشست، به بیان برخی مشکلات در حوزه اعتبارات و نقدینگی، ساختار سازمانی و اماکن ورزشی پرداختند.

در این رابطه مشکلات مربوط به برخی سوله های بحران و امکان استفاده مجدد از این سوله ها برای ورزش بانوان نیز مطرح شد.

معدنی پور در این باره گفت: حتما در این خصوص جلسه ای با ستاد بحران خواهیم گذاشت تا این مشکلات برطرف و زمینه دسترسی بیشتر بانوان به اماکن ورزشی به خصوص در مناطق محروم فراهم شود.  

ادامه این نشست با اظهارات حسین اوجاقی و بیان برخی مطالبات مربوط به یکپارچه سازی سیاست های ورزش همگانی و شهروندی در پایتخت گذشت.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهرتهران در این باره نیز چنین گفت: سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر عهده ستادی سازمان ورزش شهرداری و اجرای این سیاست ها، بر عهده مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه است. ما در تدوین برنامه ی ۴ ساله آینده نیز به این مهم توجه خواهیم کرد چرا که معتقدیم در هر دو حوزه کالبدی و برنامه ای باید در ورزش کار شود.

در پایان این نشست نیز بازدید از مجموعه های ورزشی فدک و خانه شهر انجام پذیرفت.

انتهای پیام

۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 26895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =