اجرای موفق طرح خدمت می‌تواند حال خوبی به شهروندان دهد

نشست هم‌اندیشی و جمع‌بندی برنامه‌های عملیاتی اجرای طرح خدمت، عصر روز سه‌شنبه با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران و معاونین مناطق ۱۰ و ۳ برگزار شد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» گفت: از ابتدای هفته آینده، طرح خدمت در مناطق ۱۰ و ۳ اجرایی می‌شود که یکی از طرح‌های فاخر معاونت امور مناطق است که فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی خواهد بود. 

وی نسبت به اجرای موفق طرح خدمت در منطقه ۱۰ ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: از زمان ابلاغ به منطقه در مورد زمان اجرای این طرح، جلسات مستمری با معاونت‌ها داشته‌ایم و همه‌ آیتم‌ها و ابعاد اجرای این طرح در منطقه هدف‌گذاری و نحوه اجرا و موقعیت‌هایی که قرار است این طرح در آنها اجرا شود، مشخص شده است.

شهردار منطقه در ادامه، بهسازی زیرساخت‌های شهری و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان را از اهداف این طرح برشمرد و از حضور و نقش‌آفرینی تمامی نیروهای اجرایی منطقه در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی در زمان اجرای این طرح خبر داد. 

در ادامه این نشست، معاونین منطقه ۱۰ به تشریح برنامه‌ها، توانمندی‌ها و امکانات و نیازهای خود برای اجرای هدفمند طرح خدمت پرداخته و نمایندگان سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری نیز براساس نیازمندی‌های منطقه، قول مساعدت و همکاری را به مدیران منطقه دادند.

در ادامه نشست، «حمید جوانی» شهردار منطقه ۳ از اجرای کامل طرح خدمت در محورهای اصلی و فرعی در محلات ۱۲ گانه این منطقه به مدت یک هفته خبر داد و تصریح کرد: در قالب این طرح، اقداماتی در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و همچنین عمرانی به منظور کسب رضایت و رفاه شهروندان اجرا خواهد شد. 

وی به حضور ۳۰۰ کارگر و ماشین‌آلات ویژه در طول مدت اجرای طرح خدمت اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح به طور روزانه یک محور اصلی و فرعی انتخاب و با حضور نیروهای معاونت‌های اجرایی معضلات مرتبط با حوزه‌های خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی رفع می‌شوند. 

در پایان این نشست، «رضا محمدی» مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران ابراز داشت: اداره‌کل امور مناطق بر اجرای این طرح نظارت کرده و کمک خواهیم کرد این طرح به خوبی اجرا شده و بتواند به اهداف خویش دست یابد و شهرداران مناطق نیز باید مطالبه‌گرانه مسائل مناطق خویش را پیگیری کنند تا شاهد تحول و اتفاقات خوبی در شهر باشیم. 

وی با تمجید از منطقه ۱۰ به دلیل هدف‌گذاری و مشخص کردن نحوه اجرای آیتم‌های مختلف طرح خدمت بیان کرد: اجرای موفق طرح خدمت می‌تواند، حس و فضای شهر را بهبود بخشیده و با این بهبود وضعیت، حال خوبی به شهروندان بدهد. 

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران حضور مدیران ستادی برای نظارت بر روند اجرای طرح خدمت را الزامی و ضروری دانست و یادآور شد: حضور و نظارت مدیران بر روند اجرای طرح خدمت می‌تواند هم موجب شفافیت بیشتر و هم درک بهتر از قابلیت‌ها و توانمندی‌های مناطق شود. 

انتهای پیام 

۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 26918

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =