افزایش هزار نفری ظرفیت یاورشهر ویژه زنان اعصاب و روان در فاز دوم/ پروژه‌های اجتماعی برای تهران ارزش افزوده دارد

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران گفت: اجرای پروژه‌ها و زیرساخت‌های اجتماعی برای شهر تهران ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ احمد احمدی صدر در آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی، درمانی یاورشهر که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس و پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مجتبی شاکری عضو شورای چهارم شهر، سمانه زمانی مدیرکل بهزیستی استان تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: با توجه به مقام والای انسان و نگاه مترقی دین به ظرفیت والای انسان و همچنین فرمایش مقام معظم رهبری که عنوان کردند به آسیب های اجتماعی به گونه ای نگاه کنید که گویی این آسیب در خانواده شما روی داده است؛ شهردار تهران به گفتمانی در این زمینه توجه کردند که باید در سال های گذشته به آن توجه می شد. 
وی افزود: تا پیش از این ۳ هزار ظرفیت در یاورشهرها ایجاد شده بود و امروز یاور شهر ۷ ویژه معلولان با ظرفیت ۱۰۰ نفر، یاورشهر ۸ ویژه زنان اعصاب و روان با ظرفیت ۱۵۰ نفر و یاور شهر ۹ حداقل با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر در فاز اول و در فاز دوم که مراسم کلنگ زنی آن انجام می شود، ۲۵۰۰ نفر به این ظرفیت افزوده می شود.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران ادامه داد: با مدیریت و تاکید شهردار پایتخت و اهتمام ویژه معاون اجتماعی و فرهنگی و همکاری معاونت فنی و عمرانی این مراکز ایجاد شده است.
وی بیان کرد: در این دوره مدیریت شهری اعتقاد بر این است که تنها نباید به توسعه کالبدی شهر توجه کرد، بلکه پروژه های اجتماعی و ایجاد زیرساخت های اجتماعی برای پایتخت ارزش افزوده ایجاد می کند.
انتهای پیام/
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 26947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =