ضرورت ایجاد شغل بعد از انجام مراحل درمان معتادان/ شهرداری به وعده خود در حوزه معتادان متجاهر عمل کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از مرحله تربیت و درمان معتادان متجاهر، ایجاد شغل برای آنها ضروری است، چون در غیر اینصورت به حالت اول خود باز می‌گردند. 

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر اظهار کرد: بحث تربیتی و تربیت نسل زمان خود و آینده بسیار مهم است؛ چنانکه پیامبر اسلام(ص) هم برای تربیت انسان ها مبعوث شد.
وی افزود: در آغاز هفته وحدت باید به بحث تربیتی که در شهرداری تهران گوشه ای از آن را دنبال کردیم، اشاره کنیم و امیدواریم در این موضوع به جایگاه خوبی برسیم. 
چمران ادامه داد: قرارگاهی در حوزه آسیب های اجتماعی ایجاد شده است تا بحث معتادان متجاهر که از مشکلات شهر بود و برای نسل‌های جوان ما بدآموزی داشت را جمع آوری کند. بخشی از این مساله برعهده شهرداری گذاشته شد و امروز شاهدیم که وعده های داده شده تحقق یافته است. در مسائل تربیتی جوانان، زنان و میانسالان کارهای خوبی انجام شده تا این افراد از این ورطه هولناک بیرون بیایند و در مسیر زندگی سالم قرار بگیرند. 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش دشمن در ازدیاد آسیب های اجتماعی و گسترش اعتیاد است، عنوان کرد: شایسته است که بیشتر تلاش کنیم و از کسانی که در این مسیر همکاری می کنند، تشکر کنیم. باید بعد از آموزش و تربیت، کاریابی برای آنها صورت پذیرد، چون در غیر اینصورت به حالت اول خود باز می گردند. 
انتهای پیام/
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 26950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =