زنگ تحرک در مدارس منطقه ۲ نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ تحرک ایستگاه های ورزشی مدارس با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، با حضور شهردار منطقه ۲ و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران نواخته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه در مراسم نواختن زنگ تحرک  در مدارس  گفت: توسعه ورزش ، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.
وی  با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : به منظور  ترویج فرهنگ ورزش  و تشویق دانش آموزان به انجام حرکات ورزشی ، همزمان با آغاز سال تحصیلی  و نواخته شدن زنگ تحرک ،فعالیت ایستگاه های ورزشی  مدارس فعال شد.
صالحی با بیان اینکه ایستگاه های تندرستی مدارس زیر نظر مربیان مجرب ورزش صبحگاهی قبل از حضور دانش آموزان به کلاس های درس فعالیت می کنند،افزود: با هدف ترویج مشارکت دانش آموزان در ورزش های عمومی،همزمان با  برنامه های تفریحی و فرهنگی، مسابقات ورزشی نیز برای مدارس پیش بینی شده است.
شهردار منطقه۲  در ادامه  به اجرای مسابقه و برنامه ورزشی متنوع ویژه اقشار و گروه های سنی در سال جاری  اشاره کرد و گفت: بدین منظور ایستگاه های ورزش شهروندی  ویژه بانوان و آقایان  در منطقه فعال بوده و در دو شیفت صبح و عصر پذیرای شهروندان علاقمند به ورزش است.

انتهای پیام

۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 26956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =