با همت و همدلی مسئولان معضل ساماندهی معتادان متجاهر در تهران حل شده است

استاندار تهران گفت: یکی از حوزه‌هایی که دشمن می‌خواهد از طریق آن به کشور آسیب بزند، حوزه اجتماعی است؛ کشور ما بزرگ است و از بحران‌های زیادی عبور کرده است و این بحران نیز می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن منصوری در آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر گفت: از زحمات همه نهادها و سازمان ها به ویژه شهردار تهران، اعضای شورای شهر، فرماندار تهران و سایر دست اندرکاران تشکر می کنم.
وی افزود: در تهران به دلیل ملاحظات امنیتی یک شرایط خاص است و اعتبارهای خاصی را بر علیه کشور قرار داده اند. می خواهند عنوان کنند که همراه معترضان و کشور ایران هستند که این رویکرد مصداق بارز جمله زهی خیال باطل است.
استاندار تهران ادامه داد: کشور ما بزرگ است و از بحران های زیادی عبور کرده است و این بحران نیز می گذرد.
وی با اشاره به طراحی دشمن برای ضربه به کشور بیان کرد: یکی از حوزه‌هایی که دشمن می‌خواهد از طریق آن به کشور آسیب بزند، حوزه اجتماعی است.
منصوری یادآور شد:  از شهرداری تهران به دلیل تمرکز بر حوزه های اجتماعی تشکر می کنم. اتفاقات مهمی امسال در کشور در حوزه اجتماعی روی داده است و رئیس جمهور نیز در جریان امور هستند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار نفر ظرفیت ساماندهی معتادان در شهر تهران وجود دارد و با ظرفیتی که سازمان بهزیستی ایجاد کرده به ۲۳ هزار نفر می رسد.
استاندار تهران با بیان اینکه افتتاح امروز اتفاق بزرگی است که محصول همدلی و مودت مسئولان است؛ گفت: تهران انباشت مشکلات زیادی است که بخشی از آن مانند ساماندهی معتادان متجاهر حل شده است.
وی در انتها افزود: نیاز است تا بعد از تربیت و آموزش و درمان این افراد به دنبال حل مسایل اجتماعی آنها باشیم.
انتهای پیام/
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 26957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =