اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر بررسی شد

تعدادی از مواد اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین و نوآور شهر در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نود و پنجمین جلسه شورا  با اشاره به اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر، اظهار کرد: این اساسنامه می تواند مسیر را برای ۱۹ اساسنامه دیگر مشخص کند. ما جلسات متعددی را در خصوص تشکیل این سازمان برگزار کرده ایم و نظرات کمیسیون های دیگر در مباحث لحاظ و سه وظیفه اصلی برای سازمان در نظر گرفته شد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر یک سازمان جدید است، خاطرنشان کرد: مفاهیم جدیدی در این سازمان به شهرداری تهران اضافه می شود و ۱۴ ماده اساسنامه آن به دیگر سازمان های شهرداری نیز تسری پیدا می کند.

لطف الله فروزنده با بیان اینکه این لایحه مستقل و برای سازمان فناوری های نوین ارائه شده است، یادآور شد: شورا ما را مکلف کرد که لایحه را یک ماهه ارائه دهیم اما به مدت چهار ماه معطل باقی مانده است؛ تقاضای ما این است که لایحه مصوب شود تا بتوانیم سازمان را سریعتر راه اندازی کنیم.

گفتنی است در ادامه جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بحث و بررسی در خصوص جزئیات تعدادی از مواد اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهر پرداختند و بررسی دیگر مواد به جلسات آینده موکول شد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 26996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =