قدردانی شهردار منطقه۸ از فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران

شهردار منطقه ۸ همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران از خدمات سبزپوشان یگان حفاظت شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش‌از ظهر امروز تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه هشت با حضور در ساختمان مرکزی اجرائیات شهرداری تهران، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت شهرداری تهران تبریک گفتند. 

در این نشست، سرهنگ سید هادی موسوی فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران  در این جلسه گفت: یکی از اقدامات مشترکی که با مناطق در حوزه امنیت بوستان های مادر و کودک می‌توان انجام داد این است یگان بانوان برای حفاظت از مادران و کودک در بوستان های ویژه این گروه تشکیل شود. 

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و نیروی انتظامی وظایف مشترک و هم‌سویی دارند که محصول آن ایجاد نظم و امنیت در شهر است. 

فاطمه تنهایی در این جلسه ضمن خداقوت به همکاران و تشکر از خدمات سبزپوشان یگان ویژه شهراداری تهران و آرزوی توفیق و سلامتی افزود: آرامش و آسایش شهروندان با همراهی و هماهنگی نیروهای خدمت رسان در شهر محقق می‌شود. 

گفتنی است در این نشست مدیران ارشد شهری پیرامون مسائل و موضوعات صیانت از اماکن و منافع مدیریت شهری بحث و گفت‌وگو کردند و پیشنهادها و نقطه نظرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

/انتهای پیام

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 27009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =