کودکان و نوجوانان در هفته کودک با شهردار منطقه ۱۱ دیدار می‌کنند

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۱ از دیدار جمعی از کودکان و نوجوانان با شهردار منطقه ۱۱ تهران به مناسبت هفته کودک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سکینه بدرلو از دیدار جمعی از کودکان و نوجوانان با شهردار این منطقه به مناسبت هفته کودک خبر داد و گفت: جمعی از کودکان و نوجوانان  منطقه ۱۱ به مناسبت هفته کودک در قالب برنامه ای با عنوان" شهر در دست بچه ها" با شهردار این منطقه و مدیر عامل راه آهن شهری تهران و حومه دیدار خواهند کرد.

بدرلو همچنین درباره اقدامات این معاونت در هفته جهانی کودک تصریح کرد: در اولین‌روز از هفته کودک شاخه گلی بریده در بخش هایی از منطقه به کودکان اهدا شد. همچنین در ۱۱ مدرسه به صورت مشترک سرود سلام فرمانده اجرا شد.

 بدرلو افزود: طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه این هفته، معابری به جهت بازی و آموزش کودکان و نوجوانان در چهار ناحیه منطقه ساماندهی میشوند. روز یکشنبه معبری  در ناحیه ۱، روز دوشنبه در ناحیه ۲ و روز سه شنبه در نواحی ۳ و ۴ معبری به جهت بازی و فعالیت کودکان  ساماندهی خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۱ ادامه داد: برنامه ای تحت عنوان سینما کودک برای ۱۶۰ کودک در نظر گرفته شده و در نظر داریم فیلم پسر دلفینی را به همراه خانواده برای آنها به نمایش در آوریم. به علاوه آموزش های موردنیاز کودکان و والدین آن ها پس از نمایش فیلم توسط مشاوری متخصص  در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

بدرلو در انتها گفت: روز جمعه  نیز در منطقه ۵ برنامه ای مشترک بین تمامی مناطق برگزار خواهد شد که در آن ۴۰ کودک از هر منطقه به همراه والدین شان در آن شرکت میکنند.

انتهای پیام 

۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 27013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =