سامانه ۱۳۷ یکی از بازوهای اصلی شهرداری است

شهردار منطقه ۱۷ گفت: به اعتقاد بنده ، یکی از بازوهای اصلی شهرداری، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ است .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۷، جلسه تبیین سیاست‌ها و موضوعات و ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه ۱۳۷ منطقه ۱۷ با حضور رئیس شهردار منطقه، رضا ناصری رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد .

در این جلسه رضا شنگی‌ شهردار دارالشهدا ضمن تبریک ایام فرخنده ماه ربیع الاول، گفت: به نظر بنده، آنچه که مهم است صحت اطلاعات و دریافت اطلاعات دقیق است ؛ ما نیز در خط مقدم اجرای درخواست‌های شهروندان قرار داریم بنابراین باید با سرعت و دقت به اجرای عملیات و درخواست‌های مردم بپردازیم تا رضایت‌مندی شهروندان را داشته باشیم .

شنگی‌ همچنین افزود: در میان مناطق ۲۲ گانه ، پس از منطقه ۱۰ ما دومین رتبه را با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری در بافت و معابر فرسوده و موضوعات دیگر که ویژه منطقه ماست، داریم .

شهردار منطقه ۱۷ بیان کرد: در حال حاضر مشکلات و موضوعاتی که در حوزه شهرسازی وجود دارد حتی در دو منطقه همسایه که شاید بیش از ۵۰ درصد موضوعات مشترک داشته باشند، متفاوت است؛ به همین جهت، این امر مستلزم آن است که هر موضوع و مشکل را با بضاعت آن منطقه بسنجیم .

شنگی گفت: در یکسال گذشته اتفاقات بزرگی در منطقه ۱۷ رخ داده است به عنوان مثال معاونت عمران با همکاری شهرداران نواحی تقریبا بیش از دو برابر سال گذشته، کار آسفالت را در سطح منطقه ۱۷ انجام داده است. زمانی که کار انجام می‌شود مردم نیز مشاهده و رضایتمندی خود را به سامانه ۱۳۷ اعلام می‌کنند پس از این امر ، بلافاصله تعداد پیام‌ها افزایش می‌یابد ما نیز از آنها استقبال می‌کنیم و وظیفه داریم با رویکرد جهادی و انقلابی در سطح منطقه کارها را دنبال کنیم . بنده از همه همکارانی که این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند تشکر می‌کنم .

شهردار منطقه افزود: طرح خدمت از ۳۰ مهرماه آغاز می‌شود اما طی روزهای اخیر زیرساخت‌های این طرح در حال انجام است.

شنگی گفت: همه آنچه که باید تحقق پیدا کند این است که رویکرد شهروند محوری جایگزین شهردار محوری شود. به اعتقاد بنده ، یکی از بازوهای اصلی شهرداری، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ است .

وی افزود: اگر ما به پیام‌های ۱۳۷ و صحبت‌های شهروندان توجه کنیم صداقت تحقق پیدا می‌کند. تکلیف ما به عنوان افرادی که در کف خدمت‌رسانی مشغول هستیم، این است که رضایتمندی مردم را به دست آوریم.

در ادامه این جلسه، رضا ناصری رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ گفت: ما در مناطق ۲۲ گانه ، سلسله نشست‌هایی داریم و هدف از این نشست‌ها ، تبیین سیاست‌ها و رویکردهای تحولی در سامانه ۱۳۷ و بیان خدا قوت به عزیزانی است که در این عرصه تلاش می‌کنند .

وی همچنین افزود: تصور میکنم در این دوره مدیریت شهری ، دغدغه همه مسئولین از شهردار تهران تا معاونین، مردم هستند و آنها را اولویت قرارداده‌اند و سرفصل همه صحبتها توجه به مردم و رضایتمندی آنها است. ‌

ناصری گفت: هر زمانی که ما به سراغ عملیات‌های اجرایی می‌رویم درخواست‌های مردم نیز افزایش پیدا می‌کند رویکرد ما این است که این پیام‌ها افزایش یابد و ما نیز این موارد را به عنوان امتیاز منطقه ثبت میکنیم گاهی ما نیز خودمان اطلاع‌رسانی می‌کنیم که مردم پیام دهند.

همچنین در این جلسه، علیپور معاون مرکز سامانه ۱۳۷، گزارشی از عملکرد شش‌ ماهه شهرداری منطقه ۱۷ ارائه داد و شهرداران نواحی نیز از عملکردهای خود گزارش‌هایی ارائه دادند و نقاط قوت و ضعف نواحی منطقه ۱۷ نیز بررسی شد .

انتهای پیام/

۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 27048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =