«سیدسجاد موسوی» دستیار رییس و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شد

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی حکمی سیدسجاد موسوی را به عنوان دستیار رییس و سرپرست اداره کل حوزه ریاست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آئین تودیع و معارفه مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور دکتر باقری رییس، معاونان و مدیران این سازمان در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این جلسه حکم انتصاب سیدسجاد موسوی به عنوان دستیار رییس و سرپرست اداره کل حوزه ریاست تقدیم وی شد و رییس سازمان با اهدای لوح از زحمات مهدی وکیل‌پور تقدیر کرد. همچنین مهدی وکیل‌پور به عنوان مشاور رییس سازمان به فعالیتش ادامه خواهد داد.

از جمله سوابق سیدسجاد موسوی می‌توان به معاونت اجرایی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مدیر مسئول مجله شیرازه کتاب، مدیر مسئول و هم بنیان‌گذار مرکز رسانه‌ای شیرازه، دبیر میز کتاب نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی، عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی، عضو هیئت مدیره شرکت پخش کتاب و محصولات فرهنگی ترنج، رئیس هیئت مدیره شرکت نرم‌افزاری خاک، عضو هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی هنری ادبستان فردای ایران و رئیس کارگروه نظارت بر امور مالی و اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد.

در حکم رییس سازمان فرهنگی هنری آمده است:

«جناب آقای سید سجاد موسوی

نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان "دستیار رییس و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان" منصوب می‌شوید.

شایسته و لازم است با روحیه انقلابی، در جهت تحقق موضوعات مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای چشم‌انداز«تهران کلان شهر الگوی جهان اسلام»، با حسن تدبیر به موارد ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

۱. پیگیری سیاست‌های کلان سازمان و پایش، رصد و ارائه گزارش‌های تحلیلی به اینجانب

۲. راهبری امور حوزه ریاست، پیگیری اجرای مصوبات شوراها و کمیسیون‌ها و ساماندهی امور مراکز و موسسات تابعه

۳. هماهنگی ارکان اجرایی و ستادی برای اعمال مدیریت یکپارچه و حفظ انسجام نظامات اجرایی سازمان

۴. بسترسازی تعامل سازنده با گروه‌های مختلف مردمی، بویژه ظرفیت‌های عظیم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

انتظار می‌رود تمامی معاونین، مدیران سازمان و مراکز و موسسات وابسته، همکاری لازم را در جهت تحقق ماموریت‌های بالا، با جنابعالی داشته باشند.

از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی روزافزون شما را خواستارم.»

انتهای پیام 

۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 27050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =