مدیریت منطقه ۲ آماده دریافت نظرات کودکان در حوزه شهری است

شهردار منطقه۲ در نشست با کودکان و نوجوانان فعال و فرهیخته که به مناسبت هفته ملی کودک برگزارشد، گفت: مدیریت شهری منطقه از ایده ها و پیشنهادات کودکان در اجرای برنامه های شهری استقبال می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی شهردار منطقه با اشاره به اینکه کودکان بارقه امید و آینده کشور هستند گفت: روز کودک یادآور وظیفه‌ای است که ما در برابر کودکان برای ساختن دنیایی بهتر داریم و مدیریت شهری منطقه ۲ توجه به نیازهای کودکان و ایجاد شهری  شاد وایمن را جزو وظایف خود دانسته و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه  هزینه کردن در حوزه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است، گفت: مناسب‌سازی محیط شهری برای کودکان و شهروندان در صدر برنامه‌های شهرداری قرار دارد و مشارکت کودکان و نوجوانان در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی  افزود: نقش دانش آموزان در فرهنگ سازی بویژه در موضوعات زندگی شهر نشینی از جمله رعایت فرهنگ ترافیک، نظافت و بهداشت عمومی و ترویج فرهنگ سازی از طریق انتشار آن در فضای مجازی مهم و تاثیر گذار است.
صالحی  بر ارائه پیشنهادات و ایده های دانش آموزان به مسئولین در راستای اداره شهر و بی تفاوت نبودن نسبت به مشکلات پیرامونی محل زندگی و شهر آنها تاکید کرد.

انتهای پیام

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 27126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =