معضل جانوران مضر شهری در منطقه ۹ با همیاری شهروندان رفع می‌شود

شهردار منطقه ۹ در سه شنبه های گام به گام در محلات غرب تهران به همراه مدیران شهری در بازدیدی ۴ ساعته در محلات دستغیب و استادمعین و محور ۲۱ متری جی کم و کاستی های مرتبط با نگهداشت شهر را رصد و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: مبحث نگهداشت شهر در حوزه های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی به صورت مستمر و با جدیت در محلات ۸ گانه پی گیری می شود.
شهردار منطقه ۹ در بازدید از محله دستغیب، مباحث عمرانی از جمله انهار خیابان های دستغیب شرقی و غربی و موضوع جمع آوری آبهای سطحی را از نزدیک پی گیر شد.
مرتضوی در محله استاد معین نیز به مبحث نگهداشت شهر اشاره و بر نظافت و رفت و روب و آراستگی شهر تاکید کرد.
او همچنین در بازدیدی که در محور ۲۱ متری جی داشت، عنوان کرد: مبحث مبارزه با جانوران مضر شهری از جمله معضلات منطقه ۹ و شهر تهران است که از طریق همیاری شهروندان با مجموعه شهری قابل حل و فصل است.
شهردار منطقه ۹ معضل سد معبر را از جمله موضوعاتی دانست که می بایست نسبت به ساماندهی آن با کمک سایر نهادهای مرتبط با استفاده از راهکارهای قانونی اقدام کرد.
لازم به ذکر است در بازدید گام به گام ۴ ساعته شهردار منطقه ۹ که با همراهی مدیران شهری بود؛ مباحث عمرانی از جمله لکه گیری آسفالت و ترمیم جداول معابر اصلی و فرعی، موضوعات مرتبط با فضای سبز در محلات و ساماندهی تعدادی از علائم ترافیکی نیز از جمله مواردی بود که شهردار منطقه ۹ بر رفع آن در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان غربی پایتخت تاکید کرد.

انتهای پیام

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 27134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =